سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

نکات طراحی کارت ویزیت

تاریخ انتشار: 1394/11/17

تعداد بازدید : 3466

کارت ویزیت در عصر اینترنت

 

امسال دوباره به کارت ویزیت خود نگاه کنید

حرف تکراری است که تقریباً هر پدیده‌ای که قبلاً وجود داشت امروزه یک نسخه  با پسوند «اینترنتی» هم برایش پیدا شده. ارتباط با شبکه‌ی جهانی اینترنت، سرعت بالاتر و حتی دغدغه‌های زیست محیطی باعث شده، تا می‌شود نسخه‌های الکترونیک برای نیازهای قدیم و جدیدمان بسازیم و استفاده کنیم. 

اما در بین همه‌ی این تغییرات و دیجیتالی شدن یک تکه کاغذ است که همچنان با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد. بله در مورد کارت ویزیت صحبت می‌کنیم. یک کارت کوچک از جنس‌های مختلف که روی آن اطلاعات تماس تجاریتان نوشته شده و آن را به مشتریان و مخاطبانتان می‌دهید. هنوز فن‌آوری مدرن برای کارت ویزیت هیچ جایگزینی ندارد.

اما این به این معنی هم نیست که می‌شود کارت ویزیتتان مثل مدل‌های 20 سال پیش باشد و محتوا و شکل آن تغییری نکند. عصر دیجیتال همه چیز را تغییر داده است و بنابراین اگر می‌خواهید در این عصر همچنان تجارت موفقی داشته باشید باید به اثرات آن بر چیزهای غیردیجیتال هم توجه داشته باشید. این مسئله فقط به کسانی که تجارتشان مربوط به حوزه‌های مختلف فن‌آوری است محدود نمی‌شود بلکه شامل همه‌ی تجارت‌هاست. بنابراین چه مدیرعامل شرکت خصوصی یا سازمان دولتی هستید، چه فروشنده و صاحب‌مغازه در بازار و یا اگر یک فری‌لنسر هستید باید نگاهی دوباره به کارت ویزیتتان بیندازید و ببینید که آیا برای این دوران مناسب است یا نه.

در واقع اگر چه که کارت ویزیت‌ها هنوز هم مقوایی هستند اما هر روز پیوندهای عمیق‌تری با دنیای دیجیتال برقرار می‌کنند  و روزبه‌روز چندبعدی‌تر می‌شوند.

آی آر چاپ

باید و نبایدهای زیادی هست که باید برای داشتن یک کارت خوب مناسب عصر دیجیتال در نظر داشته باشید:

۱- پازل طراحی نکنید. ببینید خلاقیت خیلی خوب است و کارت ویزیت خلاقانه داشتن هم یک مزیت عالی است اما این‌که مخاطبتان برای پیدا کردن اسم شرکت شما مجبور شود یک معما را حل کند اصلاً خوب نیست. کارت ویزیت باید بتواند خیلی صریح و ساده و بدون هیچ‌گونه ابهامی شما را معرفی کند. بنابراین اسم و سمت خود را به نحوی خوانا بر روی کارت قرار دهید. اگر در یک شرکت فعالیت می‌کنید نام شرکت و لوگوی شرکت هم در مکانی مناسب روی کارت باشد تا مخاطب بتواند خیلی سریع اطلاعات شما را مشاهده کند.

۲- ایمیل. به‌تدریج گذاشتن پست الکترونیکی روی کارت ویزیت واجب‌تر می‌شود. اما اگر می‌خواهید این کار را بکنید از یک چیز مطمئن شوید و آن هم چک کردن ایمیل‌هایتان است. به‌علاوه مطمئن شوید که آدرس ایمیل شما آدرسی مناسب و تجاری است. [email protected] اصلاً آدرس مناسبی برای تجارت نیست. خیلی خوب است که که اگر سایتی دارید پست الکترونیکی شخصی خود را نیز روی آن فعال کنید. از عنوان‌های کلی مثل info و یا contact هم برای آدرس پست الکترونیک خود روی کارت استفاده نکنید. این کارت شماست و باید راه ارتباطی با شخص شما را نشان دهد. 

 

۳- بیش از اندازه هم شلوغش نکنید. تلگرام، لاین، تانگو، وی‌چت، فیس بوک، لنزور و ... .  نوشتن تمام این آدرس‌ها بر روی کارتتان نه‌تنها هیچ کمکی به شما نمی‌کند بلکه به تجارتتان صدمه هم می‌زند. یک نکته‌ی خیلی ظریف وجود دارد. کارت ویزیت شما چیزی شخصی است اما نباید زندگی خصوصی شما را وارد کار کند. باید تعادلی ظریف بین این دو برقرار کنید. به عنوان مشتری دلیلی ندارد به صفحه‌ی فیس‌بوک شما سر بزنم و پست‌های شخصی شما را هم ببینم. حتی اگر تمام این آدرس‌ها کاری هم باشند باز باعث گیج شدن مخاطب می‌شوند. به‌علاوه معمولا شرکت‌ها نمی‌توانند به‌خوبی از عهده‌ی مدیریت حتی یک دو شبکه‌ی اجتماعی و ارتباطی بربیایند چه برسد به تعداد بیشتر. بنابراین تمرکز خودتان را بر روی رسانه‌های پرمخاطب‌تر حفظ کنید. 

۴- فکس، نمابر؟ اگر یک شرکت بزرگ هستید که هنوز از فکس خیلی زیاد استفاده می‌کنید خیلی هم خوب است که شماره نمابر روی کارتتان داشته باشید اما اگر این‌طور نیست و در سال گذشته هیچ نمابری برای شما نیامده و اکثراً دوست دارند از طرق دیگر مثل ایمیل با شما در ارتباط باشند وقت آن رسیده است که این شماره را از روی کارت خود بردارید.

۵- کیوآر. بارکدهای دوبعدی پل ارتباطی بین دو دنیای چاپ و اینترنت است. شناخت مردم و استفاده از آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. بنابراین اگر سایت شما رسانه‌ی اصلی شماست خیلی خوب است که تنها به لینک آن اکتفا نکنید و کیوآر سایتتان را هم روی کارت بگذارید. خیلی خوب است که سلیقه‌ی بیشتری هم به خرج دهید و کمی روی ظاهر کیوآرکدتان کار کنید تا شکل یک مربع بی‌ریخت نباشد و با کارتتان هماهنگی داشته باشد. منتها مراقب باشید که در دستگاری کیوآرکد زیاده‌روی نکنید. مهم‌ترین هدف کیوآرکد خوانده شدن ساده‌ی آن توسط اسکنر گوشی است و این اصلا خوب نیست که مخاطبتان مرتب گوشی را بالا و پایین کند تا بتواند کیوآر شما را اسکن کند. حتماً و حتماً پیش از چاپ نهایی کارتتان نمونه چاپی کیوآرتان را با یکی دو گوشی تست کنید تا مطمئن شوید که همه چیز درست است.

۶- اقیانوس با عمق یک متر نشوید. نویسنده، بازیگر، مدیر هنری موسیقی، سفیر حمایت از حقوق کودک و ... . اینکه شما در این دنیای پرچالش امروز بیش از یک مهارت و تخصص داشته باشید اصلا چیز عجیبی نیست. خیلی هم خوب است. اما مراقب یک چیز باشید. این اصلاً جالب نیست که وقتی به‌طور مثال کارتتان را به مشتری‌ای می‌دهید که در مورد طراحی وبسایت با او صحبت کرده‌اید هزار تخصص دیگر رویش نوشته شده باشد. افراد در این مواقع به‌راحتی می‌توانند حس کنند که شما اصطلاحاً همه‌کاره و هیچ‌کاره‌اید. بنابراین اگر تخصص‌های مختلفی دارید که با هم ارتباط موضوعی چندانی ندارند بهتر است که چند کارت ویزیت داشته باشید.

۷- خلاق باشید. دوره کارت‌های مستطیلی با یک شماره و آدرس رویش مثل هزاران نمونه‌ی تکراری و بدون هیچ ویژگی خاصی که شما را ممتاز کند گذشته است. خلاقیت خود را به کار بگیرید و طرح نویی ارائه کنید. کارت ویزیت زیبا کارت برنده‌ی شما در بازی تجارت خواهد بود.

برای آشنایی با کارت ویزیت در عصر اینترنت اینجا کلیک کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 5:47

باید و نبایدهای تراکت

 

نکات طراحی بروشور تبلیغاتی

تاریخ انتشار: 1394/10/30

تعداد بازدید : 6425

باید و نبایدهای تراکت

 

 

در این‌که در قرن بیست و یکم تجارت‌ها بالاخره باید رویکردهای تبلیغات دیجیتالی مؤثری داشته باشند شکی نیست و این که باید روند حرکت تبلیغات به سمت تبلیغات هدفمند باشد. اما آیا این به این معنی است که تبلیغاتی مثل تراکت و تبلیغات چاپی ارسالی به خانه‌ها دیگر اثر ندارد؟ 

تراکت هم یک ابزار تبلیغاتی است که اثرات و فوائد و هزینه‌های خود را دارد و اگر به درستی استفاده شود به‌عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی تجارت‌ها می‌تواند مؤثر باشد. 

چاپ روی پی وی سی

 

۱- تراکت می‌خواهید چه کار؟

قبل از آنکه به طرح تراکت خود فکر کنید لازم است مطمئن شوید که آیا اصلاً تراکت می‌خواهید یا نه. اگر برنامه بازاریابی دارید به آن رجوع کنید و اگر ندارید لااقل در مورد کارهای تبلیغاتی، مشتریان و اهداف خود خوب فکر کنید. مطمئن شوید که چه چیزی را می‌خواهید تبلیغ کنید. آیا اصلاً تراکت برای تبلیغ محصول و خدمات شما مناسب است؟ خیلی وقت‌ها تجارت‌ها تنها به این دلیل که هیچ راه تبلیغاتی ارزان دیگری سراغ ندارند از این روش استفاده می‌کنند که چون بدون برنامه و ذهنیت لازم انجام می‌شود لزوماً نتیجه‌ی خاصی هم نمی‌گیرند.  آن طرف قضیه هم البته هست. بسیاری هم فکر می‌کنند که چون به‌طور مثال از تبلیغات اینترنتی برای معرفی محصولات خود استفاده کرده‌اند و سایتی برای معرفی خدمات خود راه‌اندازی کرده‌اند دیگر راهکاری مثل تراکت به دردشان نمی‌خورد. منطقی فکر کنید. تراکت یک راهکار تبلیغاتی است که اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد بازدهی مناسبی دارد. پس برنامه و طرح داشته باشید.

۲- پرچانگی ممنوع.

یک اصل خیلی ساده در مورد میزان مطالبی که روی تراکت قرار می‌دهید وجود دارد و آن هم این است که هر قدر هم که کم بنویسید باز هم زیاد است. انسان‌ها در این عصر هر روز با صدها تبلیغ مواجه می‌شوند. دیگر چهل سال پیش نیست که بخواهند کل مطالب یک تبلیغ چاپی را ریزبه‌ریز بخوانند. افراد در بهترین حالت زمان بسیار کوتاهی به تراکت شما توجه خواهند کرد و شما باید در همین چند ثانیه حرف اصلی را بزنید. 

۳-  برویم سر اصل مطلب. 

یک راست بروید سر اصل مطلب. یک راهنمایی ساده و کارآمد برای این کار وجود دارد. در مورد هدف تراکت خود فکر کنید و به این ۴ سوال پاسخ دهید : چه کسی؟ چه زمانی؟ کجا؟ چی؟

اطلاعات لازم را دقیق و سرراست بدهید. قیمت‌ها را به تومان بنویسید و به جای صفرها از کلمات استفاده کنید. ۸۰ هزار تومان از ۸۰۰۰۰ تومان خیلی خواناتر است. تاریخ‌ها را به جای عددی نوشتن ماه، نام آن را بنویسید. ۱۷ بهمن خیلی مفهوم‌تر از ۹۴/۱۱/۱۷ است. 

۴- رنگ‌های خوب جعبه‌ی مدادرنگی.

از رنگ‌های روشن و درخشان استفاده کنید. آدم‌ها به طور غریزی به رنگ‌های درخشنده و چشم‌نواز توجه نشان می‌دهند. خانواده‌ی رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و آبی دوستان شما در طراحی تراکت هستند. از رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای اجتناب کنید. آاین رنگ‌ها حالت افسرده دارند. از رنگ‌ها طوری استفاده کنید که توجه‌ها به سمت لوگو و برندتان جلب شود. در استفاده از رنگ ها دقت کنید که ترکیب نهایی طراحی تراکت شما باید حالتی یکپارچه داشته باشد. مثلا تصویر زمینه‌ی آبی یا سبز همراه با متن قرمز برای مخاطب گیج‌کننده و ناخواناست.

۵- پاستای نستعلیق

هر فونتی معنا و احساسات خاصی در خودش دارد که به مخاطب منتقل می‌کند. قدرت، نجابت، اعتماد، شادابی و خیلی حالات دیگر است که استفاده از فونتی خاص می‌تواند به مخاطب شما منتقل کند. بنابراین با توجه به شخصیت برندتان و نوع محصول و خدماتتان از فونتی مناسب استفاده کنید. معرفی رستوران ایتالیایی که پیتزا و پاستا سرو می‌کند با فونت نستعلیق مخاطب را گیج می‌کند و باعث می‌شود تبلیغ شما را کنار بگذارد. در این زمینه با افراد متخصص مشورت کنید. شاید برای تراکت‌های فروش بهاره‌ی امسال شما فونت خاصی را پیشنهاد کردند.

۶- صاف بایستید. 

متن تراکت باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که خواندن برای مخاطب ساده و سهل باشد. یکی از ضروریات آن هم‌ترازی نوشته‌هاست. متن تراکت شما باید هم به صورت افقی و عمومی تراز باشد. این علاوه بر خوانایی بر زیبایی هم اثرگذار است. دقت کنید که فاصله‌ی متن‌ها از لبه‌های صفحه کم نباشد.

۷- چشم‌ها را بدزدید.

انسان‌ها موجوداتی عجیبند. هرقدر که هم شرکت‌ها تلاش بر شناخت آن‌ها دارند نهایتاً گاهی به چیزهایی علاقه نشان می‌دهند که تعجب‌آور است. یک عکس خیلی خوب و جذاب و سرگرم‌کننده ممکن است بتواند برای شما معجزه کند. پس خلاق باشید و ببینید چه عکسی می‌توانید تهیه کنید که اثربخشی تراکت شما را بالا ببرد.

۸- یکی برای همه؟

دنیای چاپ با اینترنت فرق دارد. حتی اقلام مختلف چاپی هم ویژگی‌های مختلفی دارند. اینکه از یک طراحی در همه جا استفاده کنید اصلا فکر خوبی نیست. طرح بنر اینترنتی شما نمی‌تواند طرح مناسبی برای تراکت شما هم باشد. پس لطفا کمی بیشتر وقت و هزینه صرف کنید تا طرح مناسب و هدف‌داری برای تراکت خود آماده کنید. نتیجه‌ای که از کار خود می‌گیرید خستگی را از تنتان بیرون خواهد کرد.

۹- مراحل بعدی را شرح دهید.

بعضی تراکت‌ها توضیح اضافه‌ای نیاز ندارند، اما برخی دیگر چرا. مثلا تراکت معرفی یک کنسرت و یا یک برنامه آموزشی به توضیحات بیشتر و نهایتاً اعلام روند ثبت‌نام نیاز دارد. بنابراین حتماً آدرس سایت خود را در جای مناسبی از تراکت قرار دهید. توضیح دقیق و واضحی هم برای مخاطب روی تراکت بنویسید. به‌طور مثال این جمله که "برای خرید بلیط به سایت ما بروید" این جمله باید نزدیک به محل قرار گرفتن آدرس سایت باشد. کیوآر سایت خود را هم همان کنار بگذارید بهتر هم می‌شود. 

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 5:42

تفاوت برند، هویت و لوگوی سازمان

طراحی لوگو

 

لوگوی شما نه برند شماست، نه هویت تجارتتان. طراحی لوگو، طرح ماهیت، و برندسازی هرکدام نقش خود را ایفا می‌کند که در کنار هم یک تصویر قابل فهم از یک کسب‌وکار یا محصول ارائه می‌کنند.

بحث‌های زیادی اخیرا روی این موضوع شده است که لوگو، برند شما نیست. اما من هنوز تعریف روشنی از تفاوت‌های لوگو، هویت، و برند ندیده‌ام. امیدوارم بتوانم موضوع را روشن کنم.

برند چیست؟ احساسی که درمجموع از تصویر شرکت برداشت می‌شود

هویت چیست؟ زوایای بصری که اجزای برند را تشکیل می‌دهد

لوگو چیست؟ نشان یا ایکونی که به ساده‌ترین شکل کسب‌وکار را توصیف می‌کند.

بگذارید بیشتر باز کنیم؛ نخست از برند شروع می‌کنیم:

برندسازی:

خب البته برندسازی موضوع ساده‌ای نیست، کلی کتاب و نشریات درباره‌ی آن نوشته شده است. اما به‌طور خلاصه، می‌توان برند را یک سازمان، خدمات و یا محصولی توصیف کرد که با ویژگی‌های خاص خود، برداشتی در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است. به یاد داشته باشید که برند چیزی نیست که توسط طراحان بیان شود، بلکه این‌کار به عهده‌ی مخاطبان است. طراحان فقط نهادی برای برند برپا می‌کنند. 

اکثرا این‌طور تصور می‌شود که برند فقط شامل اجزای محدودی مثل رنگ، فونت، یک لوگو، و یک شعار، و نهایتا یک موزیک است. اما واقعیت این است که مسئله بسیار پیچیده‌تر از این است. درست این است برند را یک «تصویر یکپارچه شرکت» توصیف کنیم.

ایده‌ی اساسی و مفهوم کلیدی برای ایجاد "تصویر شرکت" این است که هرآنچه شرکت انجام می‌دهد، هرآنچه که دارد، و هرآنچه تولید می‌کند باید انعکاسی از ارزش‌ها و اهداف کسب‌وکار به عنوان یک کلیت باشد. 

ثبات این ایده‌ی مشترک است که شرکت را شکل می‌دهد، آن را اداره می‌کند، معرف اصول، استانداردها، باورها و اهداف وجودی آن می‌شود. پس تنها مقداری رنگ، کلمه، لوگو و شعار نیست. 

مثلا به شرکت پرآوازه فن‌آوری اطلاعات، اپل توجه کنید؛ اپل به عنوان یک شرکت، یک فرهنگ یکپارچه انسان‌دوستانه و یک اخلاق قوی سازمانی دارد که با فعالیت‌های داوطلبانه، حمایت از آرمان‌های نیک و درگیر شدن با مسائل اجتماعی شناخته می‌شود. این ارزش‌ها از هرآنچه در این شرکت انجام می‌شود، از محصولات مبتکرانه و تبلیغات آن‌ها، تا خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کند مشهود است. برند اپل یک احساس بشردوستانه است که واقعا با مردم ارتباط برقرار می‌کند؛ مردم وقتی محصولات آن را می‌خرند، یا از سرویس‌های آن استفاده می‌کنند، خود را بخشی از برند –حتی عضو خانواده‌ای بزرگ- حس می‌کنند. این ارتباطات حسی است که برند اپل را می‌سازد، نه تنها محصولات آن‌ها و یک لوگوی کوچک.

برای درک بیشتر مفهوم برندسازی به زبان ساده، توصیه می‌کنم «کتاب راهنمای برند» والی اولین،  که من از آن به عنوان «یک رفرنس ساده و کلیدی برای برندسازی بی‌نظیر» یاد کرده‌ام را بخوانید.

 

 

طراحی هویت:

هویت یک شرکت یکی از نقش‌های مهم در «برند» یا «تصویر یکپارچه شرکت» را ایفا می‌کند. 

طراحی هویت بیشتر به ابزارهای قابل مشاهده‌ای اتلاق می‌شود که معمولا بر اساس اصول راهنمایی ساخته شده‌اند و در درون شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این راهنماها که هویت را می‌سازند، معمولا این مسئله را هدایت می‌کنند که هویت شرکت چگونه با استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، چارچوب‌ها، اندازه‌ها و مانند آن، در رسانه‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. این خطوط راهنما تضمین می‌کنند که هویت یک شرکت منسجم و هماهنگ بماند تا برند بتواند به عنوان یک کلیت شناخته شود.

هویت یا تصویر یک شرکت از ابزارهای بصری زیر ساخته می‌شود:

• یک لوگو (نشانه‌ای که کل هویت و برند را نمایندگی می‌کند)

• ست تحریر اداری (سربرگ + کارت ویزیت + پاکت و غیره)

• لوازم بازاریابی (تراکت، بروشور، کتاب، وبسایت، و غیره)

• محصول و بسته بندی (محصولی که فروخته می‌شود و بسته‌بندی که در آن قرار داده می‌شود)

• طراحی پوشاک (آیتم‌های ملموس پوشیدنی برای کارکنان شرکت)

• تابلو (طراحی برای فضای داخلی و بیرونی)

• پیام‌ها و کنش‌ها (پیام‌هایی که از روش‌های غیرمستقیم و مستقیم ارتباطی ارسال می‌شود)

• راه‌های ارتباطی دیگر (صدا، عطر و بو، لمس، و غیره)

• هرچیز قابل مشاهده‌ای که کسب‌وکار را نمایندگی می‌کند.

همه‌ی این موارد یک هویت را می‌سازد و باید از برند به عنوان یک کلیت پشتیبانی کند. هرچند که لوگو یک نشان قابل تشخیص است که همه‌ی ابعاد برند و هویت شرکت را در خود جا داده است. این علامت، نماد و سمبل یک کسب‌کار به عنوان یک کلیت است. 

آی ار چاپ 

 

لوگو:

برای درک این که لوگو چیست، نخست باید بفهمیم که چه هدفی دارد. 

لوگو برای شناسایی شدن است.

لوگو یک شرکت یا محصول را با استفاده از یک نشان، پرچم، نماد یا امضا قابل شناسایی می‌کند. لوگو مستقیما کار شرکت را نمی‌کند، حتی به ندرت کسب‌وکار را توضیح می‌دهد. معنی و مفهوم لوگو از کیفیت چیزهایی که از آن‌ها نمایندگی می‌کند استخراج می‌شود، نه چیز دیگر. لوگوها برای تشخیص دادن وجود دارند، نه برای توضیح دادن. خلاصه اینکه معنی لوگو از شکل و قیافه‌ی آن مهم‌تر است. 

بگذارید بیشتر این مفهوم را تشریح کنیم؛ اینطور نگاه کنید که لوگوها مثل آدم‌ها هستند. ما ترجیح می‌دهیم با نام‌های خود صدا زده شویم تا با توصیفاتی پیچیده و فرار مانند «آدمی که همیشه صورتی می‌پوشد و موهای بوری دارد» . به همین ترتیب لوگو نباید عینا توضیح دهد که چه کاری در این کسب‌وکار انجام می‌شود، بلکه طوری آن را معرفی کند که قابل تشخیص و به یاد ماندنی باشد.

همچنین مهم است بدانیم که یک لوگو تنها پس از آنکه مشهور می‌شود کاربردی که برای آن ایجاد شد را پیدا می‌کند، همانطور که باید نام افراد را یاد گرفته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را با آن بشناسیم.

لوگو یک کسب‌وکار یا محصول را در ساده‌ترین شکل آن معرفی می‌کند. 

برای تشخیص تفاوت برند، هویت و لوگوی سازمان اینجا کلیک کنید

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 5:39

طراحی پروژه

 

چگونه بازار هدف خود را در طراحی پروژه تعیین کنید

 

دانستن اینکه چگونه بازار مورد نظر خود را در طراحی پروژه تعیین کنید  به موثر بودن تلاش های شما برای بازاریابی کمک خواهد کرد. این روند احتیاج به نظم و تمرکز دارد و کلید صرفه جویی در وقت و هزینه در پروژه ها است.

داشتن یک بازار مشخص این موقعیت را برای کسب و کارهای کوچک ایجاد می کند تا حتی با کسب و کارهای بزرگ نیز به رقابت بپردازند.

هدف قرار دادن تمامی افراد صرفا باعث هدر رفتن پول، وقت و منابع می شود.

مشخص کردن بازار مورد نظر خود صرفا به معنی کنار گذاشتن افرادی که احتمالا به محصولات شما علاقه مند نیستند نمی باشد. در واقع این موضوع شامل استفاده صحیح از منابع مالی و پیشبرد علامت تجاری برای ایجاد علاقه و توجه در کسانی است که به پیشنهادات شما علاقه مند هستند. بازاریابی کردن برای محصولات در بین یک طیف خاص از مشتریان روش موثرتر و بهتر برای جذب ارباب رجوع بالقوه و ایجاد یک کسب و کار است.

 

چاپ روی سی دی 

شناسایی و تعیین کردن بازار مورد نظر خود

راهنمایی هایی برای مشخص کردن بازار مورد نظر در یک پروژه:

 

قدم اول: ارزیابی کردن نیاز مشتریان فعلی، به مشتریان فعلی خود نگاهی انداخته و ویژگی ها و رفتار معمول آنها را بررسی کنید.

ویژگی های شخصی و خواست های مشترک این گروه از مشتریان را تشخیص دهید. کدام مشتری بیشترین میزان داد و ستد را ایجاد کرده و آیا مشتری دیگری با این خصوصیات بالقوه وجود دارد که می توانید به او خدمات برسانید؟

آیا واقعا پتانسیل برای فروش بیشتر را دارید؟

با کدام مشتری بهتر کار می کنید؟

نقاط ضعف و قوت شما کدام است؟

همچنین می توانید با تحقیق در میان طرفداران خود در شبکه های اجتماعی اهداف خود  را در میان آنها بیابید.

 

قدم دوم: پس از یافتن پاسخ مناسب برای تحقیقات اولیه خود حال باید به رقبای خود توجه کنید. از بازار مورد توجه آنها آگاه شوید و در مورد مشتریان مورد توجه آنها نیز اطلاعات کسب کنید.

هدف از این کار پیدا کردن بازاریست که شاید رقبای شما آن را از دست داده باشند. هیچ گاه بازاری را که رقبا دنبال می کنند عینا دنبال نکنید. بجای رقابت برسر یک نوع مشتری تلاش کنید تا مزیت جدیدی به دست آورید.

 

قدم سوم: توجه خود را به محصول یا خدماتی که ارائه می دهید معطوف کنید. درباره آینده هر محصول و فواید آن برای مشتریان یادداشتی تهیه کنید. برای مثال شما یک تارنمای فوق العاده برای یک شرکت اسباب و اساس خانه طراحی کرده اید. مشتریان این تارنما را کاربردی، حرفه ای و جذاب می دانند. تارنمای دارای طراحی خوب موجب جذب و وفاداری مشتریان می شود. در نهایت این به معنای پول بیشتر برای کسب و کار شما است.

 

قدم چهارم: از آمار مشخص برای توصیف مشتریان خود بهره ببرید.

این مورد شامل اسم، سن، محل زندگی، جنسیت،علایق، میزان درآمد، سطح تحصیلات، وضعیت تاهل و خانواده، پیش زمینه های نژادی و حرفه ی شخص می شود. برای یک طراح دانستن آمار مشتریان و هرگونه تغییری که در بازار آنها به وجود می آید ضروری است. این تغییرات می تواند در آینده کاری شما بسیار تاثیرگذار باشد.

همچنین از محل مشتری خود بر روی منحنی تقاضا یادداشت بردارید. آیا آنها مبتکر هستند؟ یا جزو متقاضیان اولیه هستند؟ یا متقاضیان جدید؟

 

قدم پنچم: لیستی از ویژگی های شخصی مشتریان خود تهیه کنید، ازعقاید، شخصیت، ارزش ها، نوع زندگی، علایق و نوع رفتار آنها لیستی تهیه کنید. اطلاعات بازار مورد نظر شما ممکن است از طریق تحقیق هایی که قبلا انجام شده و یا از طریق مجلات و یا سایر رسانه های ارتباط جمعی به دست بیاید.

پیش بینی کنید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند بر شیوه زندگی مشتریان مورد نظر شما تاثیر گذارد و در چه صورت استفاده مشتریان از محصول شما محتمل تر است؟ همچنین ویژگی هایی که بیشترین اهمیت را برای مشتری دارد را به همراه رسانه ایی که از آن برای دریافت اطلاعات استفاده می کنند را مشخص کنید. بسیار مهم است که بدانید اهداف شما چگونه فکر و عمل می کنند.

 

قدم ششم: حال که بازار مورد نظر خود را معین کردید به ارزیابی کردن تصمیم خود نیاز دارید.

آیا تعداد افرادی که بدست آوردید با معیار شما همخوانی دارد؟

آیا مشتریان مورد نظر شما واقعا به محصول شما نیاز دارند و از آن استفاده خواهند کرد؟

آیا از تصمیم افراد مورد نظر خود بصورت دقیق آگاه هستید؟

آیا محصول شما قیمت معقولی دارد؟

آیا پیغام شما به مقصد خود می رسد و به چه اندازه قابل دسترس است؟

بکوشید تا بازار خود را بیش از حد محدود نکنید. بلکه راه را برای یک بازار دیگر هم باز بگذارید. تصمیم بگیرید که آیا از یک پیغام یکسان یا متفاوت در هر یک از این بازارها استفاده می کنید؟ اگر یک پیغام امکان استفاده در هر دو موقعیت را داشته باشد بدین معنی است که بازار خود را بسیار محدود کرده اید. در اینجا تعداد بسیار مهم هست، بنابراین اگر بازار شما کمیت پایینی دارد احتیاج به ارزیابی مجدد دارید. رسیدن به تعادل در این فرآیند بسیار حائز اهمیت است.

زمانی که آموختید چگونه بازار مورد نظر خود را در پروژه ی طراحی هدف مشخص کنید متوجه می شوید که بوجود آوردن پیام های متناسب با این موضوعات آسان تر از تکرار کردن آنهاست. تعیین بازار و مشتری مورد نظر نه تنها باعث ذخیره کردن پول شما می شود، بلکه بازگشت سرمایه گذاری را نیز بهبود می بخشد.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 5:36

چاپ کاغذ دیواری با سفارش آنلاین و فوری از آی آر چاپ!

 

همه‌ی ما در شرایطی نیاز به تغییر دکوراسیون داریم که این تغییر می‌تواند ابعاد گسترده‌ای داشته باشد. یکی از این ابعاد به استفاده از کاغذ دیواری مربوط می‌شود. از کاغذ دیواری می‌توان در ادارات، ساختمان‌ها، مغازه‌ها و هر جایی که فکرش را کنید، استفاده کرد. همچنین روش‌های مختلفی برای چاپ کاغذ دیواری وجود دارد که در صورت نیاز توسط افراد تعیین می‎‌شود که این روش‌ها عبارتند ازچاپ سطحی، چاپ حکاکی و چاپ سیلک ابریشمی.

با توجه به نیاز مردم به استفاده از مدل‌های مختلف کاغذ یا پوستری دیواری، در این مقاله قصد داریم در خصوص کاغذ دیواری و چاپ پوستر صحبت کنیم تا در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید با اطلاعات بیشتری این کار را انجام دهید تا نهایتاً یک محیط بسیار مناسب برای خود بسازید.

 

چاپ کاغذ دیواری

همانطور که می‌دانید انواع و اقسام کاغذ دیواری برای سلایق مختلف وجود دارد که از جمله می‌توان به سبک‌های مدرن، کلاسیک، اسپرت و یا حتی سه بعدی اشاره کرد. کاغذ دیواری‌هایی داریم که قابل شستشو هستند که بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند. مزیت‌های استفاده از چاپ کاغذ دیواری این است که در هر مکانی که بخواهیم می‌توان از آن استفاده کرد و ضمن اینکه بدون کمترین دغدغه‌ای دکوراسیون منزل یا محل کار تغییر پیدا می‌کند.

برای نصب کاغذ دیواری ابتدا باید دیوار آماده سازی شود، این بدین معناست که دیوار باید عاری از هر گونه سوراخ یا خرابی‌های گچ باشد. ضمن اینکه برای چسبیده شدن بهتر کاغذ دیواری بهتر است که از دیوارهای گچی استفاده شود. با این حال برای موارد دیگر نیز می‌توان تهمیداتی در نظر گرفت تا نصب کاغذ دیواری با کمترین مشکلی انجام شود.

 

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری بر خلاف کاغذ دیواری از یک طرح کامل تشکیل می‌شود. ماندگاری بالا، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب از جمله مزیت‌های استفاده از پوستر دیواری محسوب می‌شود. از پوسترهای دیواری برای مکان‌های مختلفی استفاده خواهد شد که از جمله می‌توان به منازل، محل‌های کسب و کار یا اداره‌ها اشاره کرد. ناگفته نماند که برای چاپ پوستر دیواری می‌توانید از طرح و رنگ‌های دلخواه خود نیز استفاده کنید و این موضوع یکی از دلایل اصلی روی آوردن مردم به استفاده از پوستر دیواری است.

 

چاپ عکس روی شاسی

دیگر مانند گذشته ثبت لحظه‌های ماندگار کار دشواری به نظر نمی‌آید و همه ما با استفاده از یک گوشی هوشمند می‌توانیم لحظات ایده‌آل‌مان را به ثبت برسانیم. در هر حال چاپ عکس روی شاسی یکی از مواردی است که برای دکوراسیون داخلی انجام می‌شود.

تقریباً می‌توان گفت که هر عکسی را می توان بر روی شاسی چاپ کرد. این امکان دست همه افراد را برای انتخاب عکس باز می‌دارد. یکی از نمونه‌های پرطرفدار از چاپ عکس روی شاسی استفاده از عکس‌های مستطیلی و مربعی با ارتفاع زیاد است که می‌توان از آنها در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

 

پوستر دیواری آرایشگاه

آرایشگاه‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که در دید عموم قرار دارند لذا دکوراسیون این مکان‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. طبیعتاً این موضوع در آرایشگاه‌های زنانه بیشتر به چشم می‌آید. صاحبان کسب و کارهای این‌چنینی با نصب پوستر دیواری آرایشگاه به زیبایی محیط کمک کرده و همین عامل باعث جذب بازدیدکنندگان می‌شود.

موضوع با اهمیت این است که خانم‌ها از تیزبینی بسیار خوبی برخوردار هستند و به نکته‌های ریز آرایشگاه دقت می‌کنند. مبلمان وکف‌پوش‌ها از جمله مواردی هستند که در تیررس نگاه‌ منتقد خانم‌ها قرار دارند و این موضوع برای پوستر دیواری بیش از پیش با اهمیت است. لذا توصیه می‌کنیم که اگر صاحب آرایشگاه زنانه هستید، حتماً از پوسترهای مرتبط استفاده کنید تا به کسب و کارتان رونق بیشتری داده باشید.

البته در آرایشگاه‌های مردانه نیز چنین وضعیتی وجود دارد و صاحبان این شغل باید برای پر انرژی‌تر کردن فضا دست به استفاده از پوسترهای با کیفیت بزنند. ناگفته نماند که آرایشگاه‌های مردانه‌ای موفق‌تر خواهند بود که از پوسترهایی استفاده کنند که در سطح بازار نمونه‌ش مشابهی از آن وجود نداشته باشد.

پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی به نوعی از پوستر گفته می‌شود که در آن از یک تصویر یکتا استفاده شده باشد. از جمله مهمترین پوستر سه بعدی که در محل‌های مختلفی کار می‌شود، می‌توان به پوستر سه بعدی حیوانات، طبیعت و یا گل‌ها اشاره کرد. این‌گونه از پوسترها از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند که از جمله می‌توان به رنگ‌بندی‌های متنوع، ماندگاری بسیار مناسب و همچنین مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

علاقمندان به پوستر سه بعدی باید در نظر داشته باشند که برای انتخاب تصاویر بعنوان پوستر سه بعدی خوانایی آن با محیط منزل را در نظر بگیرند در غیر این صورت طرح کار شده نمی‌تواند زیبایی خاصی را به محیط اطراف بدهد. همچنین موضوعی که برای نصب پوسترهای این‌چنینی باید رعایت شود این است که اگر نصاب کار خودش را به خوبی انجام دهد، می‌تواند حتی از تصاویر نچندان مرتبط نیز فضاهای شگفت انگیزی برای محیط مدنظرتان بسازد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توان در دسته‌ی زیباترین محصولات دکوراسیون قرار داد که طبیعتاً مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که از لحاظ جنس، این‌گونه از کاغذ دیواری‌ها با دیگر اقسام کاغذ دیواری تفاوتی آنچنانی نداشته اما در سایه‌هایی که سبب ایجاد برجستگی در آن می‌شود متفاوت خواهد بود که همین امر آن را به یکی از خواستنی‌ترین انواع کاغذ دیواری تبدیل کرده است.

با این حال کاغذ دیواری سه بعدی به دو دسته تقسیم بندی می‌شود. ابتدا کاغذ دیواری‌هایی وجود دارد که با متراژهای مختلف تهیه می‌شود و اصطلاحاً آنها را رولیمی‌نامند. این دسته از کاغذ دیواری‌ سه بعدی در اشکال مختلف مانند هندسی تهیه می‌شوند.نوع این کاغذ دیواری به این صورت است که در طرح‌های کوچک کنار هم قرار داده می‌شوند که در نتیجه شکل و شمایل سه بعدی به خودش می‌گیرد.

دسته دوم موسوم به کاغذ دیواری پوستری هستند که در اندازه‌های بزرگ تهیه می‌شوند که از تصاویری مانند جنگل و یا گل می‌باشند. دسته‌ی دوم خود، به دو دسته آماده و سفارشی تقسیم شده و همانطور که از نام‌شان پیداست اگر می‌خواهید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی آماده استفاده کنید کافی است که از طرح‌های موجود بهترین آن را انتخاب نمایید.

دقت کنید که هر دو نوع از کاغذ دیواری سه بعدی از قابلیت شستشو برخوردار هستند.

 

چاپ طرح و عکس دلخواه بر روی پوستر و کاغذ دیواری

یکی از امکاناتی که به جهت چاپ عکس روی پوستر برای افراد وجود دارد، انتخاب طرح و نوع تصاویر است. در واقع ممکن است هر یک از مردم به دلایل مختلف و برای مناسبت‌های گوناگون نیاز به چاپ تصاویر دلخواه بر روی پوستر باشند. بعنوان مثال تولد همسرتان است و می‌خواهید با چاپ عکس دلخواه ایشان بر روی پوستر وی را غافلگیر کنید.

هزاران علت دیگر وجود دارد که می‌توانید از عکس‌های دلخواه برای کاغذ دیواری استفاده کنید. ممکن است بخواهید طرح کاغذ دیواری را با وسایل منزل ست کنید و یا هر علت دیگر. چیزی که اهمیت دارد این است که دست‌تان برای انتخاب عک دلخواه باز است و این نکته نیز قابل تأمل است که بسیاری از خانواده‌ها از چنین امکانی برای سفارش و چاپ کاغذ دیواری استفاده می‌کنند.

 

آی آر چاپ و چاپ آنلاین

با توجه به مطالب عنوان شده در بالا احتمالاً شما هم هوس انتخاب یک تصویر برای تهیه یک کاغذ دیواری کرده باشید و شاید در جریان این موضوع نباشید که کدام مرجع می‌تواند بهترین کاغذ دیواری را برای شما تهیه کند. در واقع و با توجه به تجربه‌های ما سایت آی آر چاپ یکی از مرجع‌های بزرگ برای تهیه کاغذ دیواری است.

این سایت سالهاست که در این حیطه مشغول به فعالیت بوده و رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را بدست آورده است. برای اینکه یک کاغذ دیواری داشته باشید کافی است که با پشتیبان‌های سایت آی آر چاپ تماس گرفته تا شما را با شرایط چاپ کاغذ دیواری آشنا کنند.

از مزیت‌های استفاده از سایت آی آر چاپ می‌توان به تضمین کیفیت محصولات اشاره کرد. همچنین اگر کار نهایی باب مایل‌تان نباشد، با شرایطی که از قبل با شما در میان گذاشته شده است، امکان تعویض کار وجود خواهد داشت. در نظر بگیرید که مدیران این سایت نهایت تجربه را در ساخت انواع کاغذ دیواری به خرج می‌دهند تا نتیجه کار راضی کننده باشد.

 

سخن آخر

همانطور که می‌دانید سرزندگی و شاداب بودن محیط اطراف می‌تواند راندمان کاری و یا وضعیت یک زندگی را تا بخش قابل توجهی بهتر کند. آی آر چاپ همیشه به مشتریان خود توصیه می‌کند که از خرید و استفاده بی‌رویه از کاغذهای دیواری خودداری کنند چرا که در هر محیط وجود فقط چند پوستر ضروری به نظر می‌رسد.

در آخر به شما عزیزان این نوید را می‌دهیم که تیم مدیریت آی آر چاپ با قیمت‌های کاملاً منصفانه مشغول به خدمت‌رسانی به شما عزیزان است که این موضوع مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

برای سفارش چاپ آنلاین میتوانید به سایت آی آر چاپ مراجعه نمائید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 166 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 5:37

حتماً شما هم تصاویری که روی شیشه برخی فروشگاه‌ها چسبیده شده است را دیده‌اید و یا به استیکر خودرو دیجی کالا وقتی به درب منزل شما برای تحویل کالا آمده است، دقت کرده‌اید. نامی که در حرفه چاپ و تبلیغات به این تصاویر داده می‌شود، استیکر است. استیکر یا وینیل یا لیبل، یک لایه نازک ولی مقاوم از جنس pvc‌ است که با اهداف تبلیغاتی یا تزیینی بر روی اکثر سطوح مانند دیوار، پلاستیک، فلز، شیشه، چوب،MDF، گچ و ... قابل چسباندن است. استیکر کاربردهای زیادی در حوزه تبلیغات تجاری برای معرفی انواع محصولات غذایی، شوینده‌ها و کالاهای مختلف دارد. آی آر چاپ یکی از برزگترین شرکت چاپ کاغذ دیواری می باشد،همچنین از استیکرها بر روی درب شیشه‌های ورودی، دیوارها، کف یا سقف شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای معرفی محصولات و خدمات آنها به وفور استفاده می‌شود. علاوه بر این از استیکر برای زیباسازی دکوراسیون منازل هم می‌توان به خوبی استفاده کرد و طرح‌ها و نماهای زیبایی را با قیمت ارزان ایجاد کرد.

 

استیکر سفید مات یا براق:

این استیکر از جنس PVC سفید یا شیری رنگ و با ضخامت ۱۰۰ میکرون تولید شده است و شما بر اساس موارد استفاده و سلیقه می‌توانید یکی از انواع مات یا براق آن را سفارش دهید. از این نوع استیکر برای تبلیغات روی خودروها و یا دیوارها و کف فروشگاه‌ها و همچنین فضای داخلی خانه‌ها استفاده می‌شود. این استیکر به دلیل رنگ سفید آن امکان عبور نور ندارد و در صورتی که روی شیشه نصب شود دید را کاملا از بین می‌برد.

 

انواع دیگر استیکر:

علاوه بر استیکر شیری یا سفید که امکان عبور نور را ندارد و دید را کامل از بین می‌برد، انواع دیگری از استیکر وجود دارد که امکان عبور نور و دید را فراهم می‌کنند و معمولا بر روی شیشه یا سطوح شفاف نصب می‌شوند. استیکر شیشه ای، شیشه مات کن و مش از این موارد هستند.

در صورتی که نیاز به ماندگاری بالاتر چاپ دارید و یا استیکر در محیطی نصب می‌شود که نیاز به امکان شستشو زیاد دارد بهتر است چاپ استیکر با لمینت را انتخاب نمایید.

برای سفارش چاپ وینیل اینجا کلیک کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 186 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 5:34

 

احتمالاً زمانی که در بازار قدم می‌زنید و به اجناس داخل مغازه‌ها چشم می‌دوزید، حتماً نگاه‌تان به عکس‌هایی که روی شیشه بعضی از مغازه‌ها چسبانده شده است، گره خورده است و یا زمانی که ماشین تحویل کالای یک شرکت معتبر به درب منزل‌تان می‌آید را دیده‌اید که بر روی شیشه‌ی آن یک استیکر درج شده است. استیکر همان لیبل است که از لایه‌ای نازک تشکیل شده که جنس آن از پی وی سی بوده که هدف از استفاده از آن تبلیغات و شناساندن یک برند است. احتمالاً شما هم اگر دارای یک برند یا شرکت باشید،چاپ شیشه مات کن حتماً از استیکر تبلیغاتی استفاده کرده‌اید.

استیکر را می‌توان بر روی سطوح مختلفی مانند فلز، شیشه، چوب، دیوار و یا حتی گچ نیز متصل کرد و از آن برای معرفی انواع کسب و کار استفاده نمود. حتماً تا به حال وارد ساختمان، مطب و یا بسیاری دیگر از مکان‌ها شده‌اید و در مقابل خود انواع و اقسام استیکر در خصوص مراکز و خدمات مختلف دیده باشید. اینها همان استیکر تبلیغاتی هستند که اگر شما هم در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، می‌توانید یکی از این استیکرها را داشته باشید. شاید وقتی در حال خواندن این مطلب هستید، به این فکر افتاده باشید که در حال حاضر نیاز به چاپ استیکر دارید.

البته ناگفته نماند که استیکر موارد مصرف دیگری نیز دارد، آن هم استفاده از آن بعنوان زیباسازی دکوراسیون منازل است. شما عزیزان می‌توانید بر اساس خواسته‌های خود طرح‌های دلخواه‌تان را با قیمت‌های فوق العاده ارزان خریداری کنید و بر روی دیوار و یا قسمت‌های مختلف منزل نصب نمایید.

چاپ شیشه مات کن اختصاصی ( چاپ استیکر ) با آی آر چاپ

استیکر شیشه‌ ای

همان‌طور که از نام این استیکر مشخص است معمولاً بر روی سطوح کاملاً صاف مانند شیشه نصب می‌شود و بیشترین استفاده از این نوع استیکر در ورودی‌های مغازه‌ و فروشگاه‌ها انجام می‌شود. از ویژگی‌های مهم استیکر شیشه ‌ای می‌توان به زمینه طرح بی‌رنگ آن اشاره کرد که طبیعتاً ملزم به استفاده از استیکر شفاف خواهیم بود و این موضوع کمک خواهد کرد که از هر دو طرف شیشه، طرح استیکر مشخص و قابل رویت باشد. از مزیت‌های استیکر شیشه ای شفاف این است که امکان مشاهده از هر طرف را داراست و این یعنی احتمال دیده شدن برند افزایش می‌یابد که طبیعتاً در رو به رشد شدن کسب و کارمان تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

چاپ استیکر بوسیله‌ی استیکر شیشه‌ای در اکثر اتاق‌ها، دفاتر و مکان‌های این‌چنینی انجام می‌شود و برای اینکه نخواهیم دید اتاق‌ها نیز کاهش پیدا کند، بسیار مناسب خواهد بود. همچنین گفتنی است با توجه به اینکه این‌گونه استیکرها شفاف هستند و نور را از خود به خوبی عبور می‌دهند از آن در طراحی‌ خلاقانه فضاهای داخلی منازل و هر گونه فضای داخلی دیگر نیز استفاده خواهد شد.

البته بسیاری از افراد هستند که علاقمند به از بین بردن دید روی شیشه هستند و نمی‌خواهند از استیکرهایی استفاده کنند که قابلیت عبور نور از خود را دارند. برای این‌گونه موارد پیشنهاد می‌کنیم که از انواع دیگر استیکرها استفاده شود. در این صورت افراد می‌توانند از استیکر شیری یا استیکر با استفاده از لمینت بهره ببرند. ناگفته نماند در صورتی که بخواهید نور را تا حد متوسط از استیکر عبور دهید استفاده از استیکر چاپ مش توصیه می‌شود. هر کدام از این استیکرها در قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود که قبل از هر چیزی توصی داریم در این خصوص استعلام گرفته شود.

شیشه مات کن

شیشه مات کن‌ را می‌توان به آسانی از آنها استفاده کرد چرا که به راحتی قابل نصب بر روی سطوح مختلف هستند. چاپ شیشه مات کن از جمله مواردی است که به دلخواه مشتری انجام می‌شود و به صورت ساده یا اختصاصی در نظر گرفته خواهد شد. معمولاً شیشه مات کن ساده بلافاصله برای مشتری ارسال خواهد شد اما برای آماده شدن شیشه مات کن اختصاصی باید حداقل 24 ساعت زمان صرف شود که البته با توجه به درجه اختصاصی بودن طرح، این زمان ممکن است طولانی‌تر نیز شود که قبل از شروع به کار به مشتریان در این خصوص اطلاع داده خواهد شد.

انواع شیشه مات کن

شیشه مات کن‌ به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که نوع اول آن که جنس ایرانی دارد از ارزان‌ترین آن محسوب می‌شود. درصد مات کنندگی این محصول نسبتاً مناسب است و برای سطوح کاملاً صاف در نظر گرفته می‌شود. در مقابل، شیشه مات کن چینی نیز وجود دارد که از ویژگی‌های آن می‌توان به طول عمر مناسب آن اشاره کرد. از طرف دیگر نوع دیگری از چاپ شیشه مات کن در بازار فروش قرار دارد که چسبندگی مناسبی داشته و زیبایی آن نیز بیشتر از دو نوع قبلی اشاره شده است.

در نظر داشته باشید که مات کن شیشه در طرح های اختصاصی نیز به دو نوع تقسیم بندی می‌شوند. نوع اول مات کن طرح‌دار آماده است که از بین طرح‌های موجود می‌توانید یکی از آنها را که برایتان مناسب‌تر خواهد بود انتخاب کنید و همچنین در مقابل می‌توانید طرح‌های دلخواه و اختصاصی خود را سفارش دهید. برای این منظور کافی است که فایل مورد نظر خود را برای شرکت مربوطه ارسال کرده تا خیلی زود به چاپ شیشه مات کن مورد علاقه‌تان اقدام شود.

مجموعه آی آر چاپ

در تمامی موارد گفته شده اعم از چاپ استیکر، استیکر شیشه ای و چاپ شیشه مات کن باید از یک تیم متخصص کمک گرفت. مجموعه حرفه‌ای آی آر چاپ سال‌هاست در این زمینه مشغول است و نمونه کارهای فوق العاده‌ای دارد. توصیه می‌کنیم که اگر در حال حاضر تصمیم به استفاده از خدمات تیم آی آر چاپ در هر یک از زمینه‌های عنوان شده گرفته‌اید، برای اولین اقدام وارد سایت این مجموعه شده و کارهای قبلی این تیم را مورد بررسی قرار دهید.

در وهله بعدی اگر مصمم به انجام کارتان توسط تیم باتجربه‌ی آی آر چاپ شده‌اید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با پشتیبان‌های این تیم تماس حاصل کنید تا در صورت نیاز به مشاوره و یا اطلاع از شرایط چاپ، مشاوران این تیم بهترین توصیه‌ها را به شما عزیزان داشته باشند.

در نظر داشته باشید که تمامی کارها از جمله سفارش کاملاً به صورت آنلاین بوده و دریافت کار نیز به صورت ارسال از طریق پست خواهد بود. ناگفته نماند که برای جلب اعتماد شما عزیزان پرداخت وجوه بعد از تحویل کالا میسر خواهد بود.

برای سفارش چاپ فوری از آی آر چاپ همین حالا اقدام کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 219 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 5:32

همانطور که می‌دانید انواع و اقسام کاغذ دیواری برای سلایق مختلف وجود دارد که از جمله می‌توان به سبک‌های مدرن، کلاسیک، اسپرت و یا حتی سه بعدی اشاره کرد. کاغذ دیواری‌هایی داریم که قابل شستشو هستند که بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند. مزیت‌های استفاده از چاپ کاغذ دیواری این است که در هر مکانی که بخواهیم می‌توان از آن استفاده کرد و ضمن اینکه بدون کمترین دغدغه‌ای دکوراسیون منزل یا محل کار تغییر پیدا می‌کند.

برای نصب کاغذ دیواری ابتدا باید دیوار آماده سازی شود، این بدین معناست که دیوار باید عاری از هر گونه سوراخ یا خرابی‌های گچ باشد. ضمن اینکه برای چسبیده شدن بهتر کاغذ دیواری بهتر است که از دیوارهای گچی استفاده شود. با این حال برای موارد دیگر نیز می‌توان تهمیداتی در نظر گرفت تا نصب کاغذ دیواری با کمترین مشکلی انجام شود.

 

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری بر خلاف کاغذ دیواری از یک طرح کامل تشکیل می‌شود. ماندگاری بالا، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب از جمله مزیت‌های استفاده از پوستر دیواری محسوب می‌شود. از پوسترهای دیواری برای مکان‌های مختلفی استفاده خواهد شد که از جمله می‌توان به منازل، محل‌های کسب و کار یا اداره‌ها اشاره کرد. ناگفته نماند که برای چاپ پوستر دیواری می‌توانید از طرح و رنگ‌های دلخواه خود نیز استفاده کنید و این موضوع یکی از دلایل اصلی روی آوردن مردم به استفاده از پوستر دیواری است.

 

چاپ عکس روی شاسی

دیگر مانند گذشته ثبت لحظه‌های ماندگار کار دشواری به نظر نمی‌آید و همه ما با استفاده از یک گوشی هوشمند می‌توانیم لحظات ایده‌آل‌مان را به ثبت برسانیم. در هر حال چاپ عکس روی شاسی یکی از مواردی است که برای دکوراسیون داخلی انجام می‌شود.

تقریباً می‌توان گفت که هر عکسی را می توان بر روی شاسی چاپ کرد. این امکان دست همه افراد را برای انتخاب عکس باز می‌دارد. یکی از نمونه‌های پرطرفدار از چاپ عکس روی شاسی استفاده از عکس‌های مستطیلی و مربعی با ارتفاع زیاد است که می‌توان از آنها در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

 

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با چاپ آنلاین همین حالا اقدام کنید

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 149 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 5:27

چاپ رول آپ

 

استند رول آپ

استند رول آپ از یک پایه فلزی و بنر تشکیل شده است که بنر آن به‌ وسیله یک فنر در ‏پایه فلزی جمع می‌گردد. در حقیقت بنر رول آپ در داخل پایه فلزی نصب می‌شود و به راحتی می‌توان پوستر چاپ شده را در پایه استند رول آپ باز و بسته کرد و در داخل کیف مخصوص قرار داد. وجود محفظه‌ مانع آسیب­‌دیدگی بنر شده و باعث زیاد شدن طول عمر و ماندگاری رول آپ می‌­شود. این سازه طوری طراحی شده است که به راحتی توسط یک نفر در کمتر از چند دقیقه بر پا می­‌شود. شما می­‌توانید این نوع استند را در هر جایی که می‌خواهید مستقر کنید.

ویژگی­‌هایی مانند ماندگاری بالا و سهولت نصب و جابجایی به همراه مناسب بودن قیمت استند رول آپ، باعث شده این سازه در کمپین­‌های تبلیغاتی فروش و همچنین در غرفه‌­های نمایشگاهی جزو پرطرفدارترین انتخاب‌­ها باشد.

کاربردهای استند رول آپ

بنر رول آپ نمایشگاهی بهترین راه برای اعلام قیمت یا معرفی محصول جدید و همچنین افزایش میزان آشنایی مخاطبان با یک نام تجاری است. به علاوه، این سازه در نمایشگاه‌هایی که در مدت زمان طولانی ادامه دارند، می­‌تواند به راحتی کار کند.

استند رول آپ دارای اندازه­‌های مختلف بوده و باعث می­‌شود شما بیشترین فضا را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اختیار داشته باشید. این سازه در جاهای مختلف به خصوص در اماکن پرتردد همچون فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، دفاتر، آموزشگاه‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها و ... قابل استفاده است. بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی نیز به منظور تبریک، تسلیت، یادبودها، جشن­‌ها یا مراسمات خاص از رول آپ­‌ها‎ی ایستاده استفاده می‎‎کنند.

انواع استند رول آپ

رول آپ انواع مختلفی دارد که هر کدام را می­‌توان با توجه به نیاز و مکان استفاده، انتخاب کرد. این سازه را می‌توان با توجه به سایز، پایه، رنگ و کاربرد به چند دسته‌ی زیر تقسیم کرد:

رول آپ یک طرفه، دوطرفه، گردان، پایه نازک، پایه پهن (پایه بیضی) و آویز

رول آپ یک طرفه برای ارائه در غرفه‌های نمایشگاهی با فضای کم مناسب است و پشت آن حتماً باید به سمت دیوار یا محلی که دید ندارد، باشد. اما رول آپ دوطرفه باید در موقعیتی قرار بگیرد که هر دو طرف آن دید داشته باشد مانند غرفه‌های دو بر. رول آپ پایه پهن در مقایسه با رول آپ پایه نازک کمی سنگین­‌تر است، عرض پایه بیشتر و در نتیجه ایستایی آن بیشتر است. رول آپ­‌ها را می‌توان به‌ صورت ترکیبی نیز تولید کرد یعنی یک استند می‌تواند هم گردان و هم یک طرفه یا دو طرفه باشد.

خرید اینترنتی استند رول آپ

برای خرید اینترنتی استند رول آپ می­‌توانید روی مجموعه irchap حساب کنید. بعد از ثبت نام در سایت، کافیست طرح خود را در سایت آپلود کنید. برای مشاوره در مورد چاپ استند رول آپ کافی است با ما ارتباط برقرار کنید. جهت تماس با ما می‌­توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

 همچنین در صورتی که به دنبال سازه­‌ای ارزان‌­تر برای نگه داشتن بنر یا طرح چاپی خود هستید، می­‌توانید از پایه استند استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : چاپ بک لایت ، چاپ فلکس

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 5:38

 چاپ آنلاین و فوری با آی آر چاپ

 

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی خدمات چاپ آنلاین و فوری در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد.

 

چاپ فلکسی و بنر و انواع دیگر چاپ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شیوه های جدید تبلیغاتی می توان به جرات بیان کرد که شرکت های مختلفی در زمینه چاپ بنر، چاپ فلکس و غیره فعال هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و می توانند یک شیوه تبلیغاتی نوین را ایجاد کنند. با توجه به این که امروزه برای ایجاد ارتباط با دیگران از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می شود اما همچنان سنت قدیمی پابرجا بوده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا برای ابراز احساس خود و رساندن پیام خود به دیگران از چاپ بنر استفاده کنند.

در این بین استفاده از خدمات چاپی اگر توسط یک شرکت معتبر انجام شود قطعاً می تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد چرا که برخی از شرکت ها به صورت تخصصی بر روی چاپ انواع بنر، فلکس، کارت ویزیت و تابلو کار می کنند. استفاده از یک مجموعه معتبر و مؤثر باعث می شود تا شما در طراحی و چاپ بنر به شکل مناسب عمل کنید و به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنید.

معرفی مجموعه آی آر چاپ

این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام چاپی محسوب می شود که خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. در واقع باید بیان کرد که مجموعه آی آر چاپ به دلیل داشتن افراد متخصص می تواند به صورت کامل تمامی مراحل چاپ را به بهترین شکل انجام دهد. اگر بخواهید از خدمات چاپ آنلاین استفاده کنید قطعاً استفاده از مجموعه آی آر چاپ به شما پیشنهاد می شود. یکی از موارد مهم در مجموعه آی آر چاپ توجه به مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ است که شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید.

از جمله خدمات گسترده این مجموعه می توان به چاپ فوری و آنلاین انواع بنرهای مناسبتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ سازه های نمایشگاهی، چاپ فلکس و فلکسی، چاپ سولیت و غیره اشاره کرد. هر کدام از خدمات این مجموعه دارای ضمانت بوده که خیال شما را از بابت انجام خدمات راحت می کند. شما می توانید با ثبت نام در این مجموعه از یک پنل مناسب برخوردار شوید و تمام مراحل انجام کار را از طریق پنل مشاهده کنید. یکی از موارد با اهمیت، توجه به رضایت مشتری است که توسط این مجموعه به خوبی مورد توجه واقع شده است.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ به راحتی از خدمات مختلفی که ارائه می دهند آگاه شده و در صورت نیاز با  شماره 02177736088 با شرکت تماس بگیرید و از مشاوره آنها نهایت استفاده را ببرید.

مجموعه آی آر چاپ

چاپ بنر

همان طور که می دانید بنر به عنوان یک راه برای انتقال پیام تبلیغاتی است که می تواند ترکیبی از طرح های مختلف شامل متن و تصویر باشد. در واقع اگر بخواهید پیام خود را در سطح شهر به دیگران برسانید یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید قطعاً می توانید از چاپ بنر استفاده کنید. چاپ بنر برای مناسبت های خاص نیز کاربردی است و شما می توانید برای تبریک تولد، ابراز همدردی برای از دست دادن یک عزیز، اعلام خیر مقدم و غیره از بنرهای مناسبتی استفاده کنید. هر کدام از بنرهای مورد انتخابی شما می تواند توسط مجموعه آی آر چاپ به زیبایی طراحی و چاپ شود.

چاپ بنر

اگر بخواهید برای کسب و کار خود یک بنر گرافیکی و زیبا طراحی کنید و از آن برای تبلیغ کسب و کار خود در مکان های مختلف استفاده کنید قطعاً می توانید بدون هزینه اضافه سفارش خود را در مجموعه آی آر چاپ ثبت کنید. شما با طراحی بنر و آپلود فایل خود در پنل مربوطه می توانید طرح انتخابی خود را با شرکت در میان بگذارید. یک مزیت استفاده از خدمات آی آر چاپ این است که شما قادر خواهید بود بنر را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

چاپ فلکس

فلکس نیز به عنوان یک بنر پیشرفته محسوب می شود که می تواند نور را از خود عبور دهد که همین امر باعث زیبایی و جلب توجه بیشتر می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته که توسط مجموعه آی آر چاپ مورد استفاده قرار می گیرد باعث شده است تا چاپ فلکسی به بهترین شکل ممکن انجام شود که این امر باعث افزایش کیفیت شده و رضایت مشتریان را به دنبال دارد. چاپ فلکسی در دو جنس چین و کره وجود داشته که طبیعتاً استفاده از جنس فلکس کره ای می تواند رضایت بیشتری را به دنبال داشته باشد چرا که دارای کیفیت بیشتری است.

شما می توانید سفارش چاپ فلکسی را به راحتی در پنل خود ثبت کنید تا مجموعه آی آر چاپ با بررسی طرح شما، مراحل چاپ را به خوبی انجام دهد. اگر طرح مناسبی ندارید می توانید صفر تا صد کار را به این مجموعه واگذار کنید.

سخن پایانی

امروزه می توان از چاپ بنر، چاپ فلکس و غیره برای مقاصد مختلف استفاده کرد که در این بین انتخاب یک شرکت مناسب دارای اهمیت است. با توجه به وجود شرکت های مختلف در زمینه چاپ، شما می توانید با بررسی کامل و دقیق مجموعه آی آر چاپ را انتخاب کنید، چرا که این مجموعه دارای رضایت مشتری بسیاری است و توانسته است با استفاده از تکنولوژی های امروزی خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه دهد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ به راحتی از خدمات مختلفی که ارائه می دهند آگاه شده و در صورت نیاز با  شماره 02177736088 با شرکت تماس بگیرید و از مشاوره آنها نهایت استفاده را ببرید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 5:34

چاپ فوم برد و PVC

 

 

چاپ فوم برد

چاپ مستقیم روی فوم برد ساده با بهترین قیمت و کیفیت

 

جنس: فوم برد سفید
ضخامت: ۵ میلی‌متر
نوع چاپ: چاپ مستقیم (UV)

 

 

کد محصول : GP-009
 
تضمین کیفیت چاپ
تضمین کیفیت
چاپ فوری
ارسال یک روزه
سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 5:31

چاپ تابلو بوم در سبک‌های مختلف نقاشی

 

در مورد چاپ تابلو بوم (کنواس) در لینک داده شده به اندازه کافی صحبت کردیم. همانطور که گفته شد از آن جایی که جنس بوم این تابلوها از پارچه کنواس است، محصول خروجی که از زیر دستگاه چاپ بیرون می آید بسیار شبیه به نقاشی واقعی است. به همین دلیل است که این روزها خیلی از افراد به دلیل گران بودن تابلوهای نقاشی، خرید تابلو بوم چاپی را برای زیباسازی خانه یا محل کار خود ترجیح می‌دهند. بعد از چاپ طرح بر روی بوم به کمک کناف به پارچه کنواس، بٌعد داده می‌شود و در نتیجه می‌توان از آن به عنوان یک تابلوی دکوراتیو مدرن استفاده کرد. در این مطلب در مورد طرح‌های مختلفی که به کمک چاپ روی بوم یا همان تابلو کنواس می‌توان پیاده کرد، مطالبی را ارائه خواهیم کرد و نمونه‌های متنوعی در مورد نحوه استفاده و اتصال این تابلوها بر روی دیوار به شما معرفی خواهیم کرد. ضمناً نمونه‌های زیبایی از سبک‌های مختلف نقاشی مانند کوبیسم و رمانتیسم را که به تابلو بوم چاپی تبدیل شده‌اند، با هم مرور می‌کنیم. توجه کنید که زیبایی و تأثیرگذاری یک تابلو فقط محدود به آنچه در چارچوب تابلو دیده می‌شود، نیست بلکه طرز تفکر و چشم‌اندازی که نقاش در کشیدن تابلو داشته است در لذت بردن بیننده از تابلو اثر می‌گذارد. بنابراین نقاشی‌هایی که با سبک‌های مختلف کشیده می‌شوند شاید در نگاه اول برای برخی از افراد، زیبا به نظر نرسند ولی با کمی تفکر در مورد تاریخ اثر و انگیزه‌های نقاش، زیبایی اندیشه موجود در اثر برای شما روشن خواهد شد. با ما باشید.

 

تابلو بوم پرتره

نقاشی‌های پرتره از جمله زیباترین طرح‌هایی هستند که نقاشان به تصویر می‌کشند. یک تابلوی پرتره باید طوری باشد که به چهره واقعی سوژه نزدیکی زیادی داشته باشد. همانطور که در مطالب قبلی گفته شد پارچه کنواس به دلیل ویژگی خاصی که دارد در طبیعی نشان دادن چاپ نهایی تأثیر ویژه‌ای دارد. به همین دلیل شما به کمک آن می‌توانید تابوهای پرتره زیبایی تولید کنید. البته نقش دستگاه‌های چاپ UV هم که به کمک تکنولوژی اشعه فرابنفش، طرح شما را با رزولوشن بالا چاپ می‌کنند، نباید فراموش شود. در زیر چند شاهکار از این نوع تابلو را می‌بینید:

تابلو بوم چاپی پرتره

تابلو بوم چاپی پرتره

 

تابلو بوم چند تکه

یکی از ایده‌های جالب استفاده از تابلو کنواس این است که یک تصویر را در چند تابلو به نمایش در آوریم. فقط باید دقت کنید که هنگام نصب تکه های مختلف روی دیوار، یک فاصله حدود ۲ سانتی‌متری را بین تکه‌های مختلف ایجاد کنید تا به زیبایی کار شما افزوده شود. نمونه‌های زیر از این ایده جذاب استفاده کرده‌اند:

تابلو بوم چاپی ۵ تکه

 

تابلو بوم ۴ تکه

تابلو بوم ۵ تکه

 

تابلو بوم چاپی ست

روش خلاقانه دیگری که شما می‌توانید به کمک آن دکوراسیون خانه خود را با تابلوهای کنواس زیباسازی کنید، استفاده از چند تابلوی کنواس با طرح مستقل است به طوری که مجموعه خاصی را تشکیل دهند. برای مثال طرح زیر از سه تابلوی کنواس با موضوع مشترک پر و پرواز تشکیل شده است:

تابلو بوم ست پر و پرواز

 

تابلو بوم ست ازدواج

تابلو بوم ست خانواده

با کمی سلیقه به خرج دادن می‌توانید ایده چند تکه بودن را با ایده ست کردن تابلوها ترکیب کنید و چیزی شبیه تابلوی زیر داشته باشید:

تابوهای بوم چند تکه و ست

 

تابلو بوم پانوراما

یکی از اندازه‌هایی که برای چاپ کنواس به کار می‌رود اندازه‌های دارای طول زیاد است که گسترده دید وسیعی را دربر می‌گیرد که در اصطلاح به آن پانوراما گفته می‌شود. شما نیز می‌توانید روی دیوارهایی که فضای خالی زیادی دارند از نصب تابلو کنواس پانوراما استفاده کنید. نمونه‌های حیرت‌انگیز زیر می‌تواند ایده‌های جالبی به شما بدهد:

تابلو بوم چاپی پانوراما

تابلو بوم چاپی پانوراما

تابلو بوم چاپی پانوراما

تابلو بوم چاپی برای آفیس

یکی دیگر از کاربردهای تابلو بوم چاپی در محل کار است. شما می‌توانید تصاویر متناسب با محل کار یا لوگوی شرکت خود را روی تابلو کنواس چاپ کنید. نمونه زیر را ببینید:

 

تابلو بوم چاپی به سبک رئالیسم

رئالیسم در لغت به معنای واقع‌گرایی است. علاقمندان به این سبک معتقدند که کار نقاش این است که عالم خارج از ذهن خود را دقیقاً همانطور که هست به تصویر دربیاورد و نباید احساسات و تمایلات خود را در تولید اثر دخالت دهد. گوستاو کوربه و ژان فرانسوا میله از بزرگان این سبک هستند. نمونه‌های این سبک را در زیر ببینید:

تابلو بوم چاپی به سبک رئالیسم

تابلو بوم چاپی رئالیستی

تابلو بوم چاپی با سبک نقاشی باروک

سبک نقاشی باروک (barouqe) در قرن ۱۶ میلادی در اروپا اوج گرفت. ویژگی‌های این سبک درهم‌آمیختگی، آزادی در طرح ها و استفاده از شمار زیادی از اشکال است. در حال حاضر تابلو بوم چاپی با این سبک را به راحتی می‌توان به کمک دستگاه های پیشرفته تولید کرد. نمونه‌های جالب زیر از این دسته هستند:

تابلو بوم چاپی به سبک نقاشی باروک

تابلو بوم چاپی به سبک نقاشی باروک

 

تابلو بوم به سبک نقاشی سوررئالیسم

سورررئالیسم (surrealism) یا فرا واقع‌گرایی فراتر از اینکه یک سبک نقاشی باشد یک مکتب فکری و فلسفی است که در حوزه نقاشی هم تأثیر گذاشته است. نقاشان سوررئالیست معتقدند که فراتر از آنچه که در واقعیت خارجی یافت می‌شود باید اجازه داد که آنچه ذهن و خیال انسان در خود می‌سازد بر بوم نقاشی پیاده شود.

تابلو بوم به سبک سوررئالیسم

تابلو بوم به سبک سوررئالیسم

 

 

تابلو بوم چاپی به سبک نقاشان رمانتیک

 

انقلاب علمی در قرن ۱۶ و ۱۷ و به تبع آن انقلاب صنعتی در قرون ۱۸ و ۱۹ میلادی توجه بشر را بیش از حد به سمت علم و صنعت معطوف کرد به نحوی که بسیاری از افراد را از زندگی ماشینی بیزار کرد. در قرن نوزدهم جنبش رمانتیسم که با آرای فیلسوفان شروع شده بود کم‌کم به حوزه نقاشی و هنر هم ورود پیدا کرد و نقاشان زیادی پیدا شدند که می خواستند خارج از تصویرگریهای سنتی به برجسته کردن خویشتن انسانی خود بپردازند و با گرایش به سمت خیال و رؤیا۷ یک نوع واکنش در برابر خردورزی افراطی به نمایش بگذارند. نمونه آثار سبک رمانتیک که تا به حال به بر روی تابلوی بوم چاپ شده‌اند، در ادامه می آید:

 

تابلو بوم چاپی به سبک رمانتیک

 

تابلو بوم چاپی به سبک رمانتیک

 

تابلو بوم به سبک نقاشی امپرسیونیسم

سبک امپرسیونیسم (Impressionism) یا همان برداشت‌گرایی در میانه قرن نوزدهم توسط فرانسوی‌ها به دنیای نقاشی معرفی شده است. در نقاشی به سبک برداشت‌گرایی هدف این است که تصویر یک برداشت خاص که در یک لحظه از سوژه انجام می‌شود و در ذهن ایجاد می‌شود، به نمایش در آید. از جمله نقاشان امپرسیونیست می‌توان به کلود مونه با اثر مشهور «طلوع آفتاب» و ادگار دگا با اثر مشهور «کلاس باله» اشاره کرد. این نقاشان اغلب از زندگی مدرن به عنوان بستر نقاشی خود استفاده می‌کردند و نور و حرکت را به گونه‌ای بی‌سابقه در آثار خود استفاده کردند. تابلو بوم امپرسیونیستی هم قابل چاپ است و شما می‌توانید آن را در مجموعه irchap سفارش دهید. چند مدل از نقاشی امپرسیونیستی را در زیر می‌بینید:

تابلو بوم چاپی اثر کلود مانه-طلوع خورشید

 

تابلو بوم امپرسیونیستی

 

تابلو نقاشی به سبک امپرسیونیسم

 

تابلو بوم نقاشی به سبک اکسپرسیونیستی

در اوایل قرن ۲۰ با حرکت بیشتر بشر به سمت مظاهر شهرنشینی و برقراری نظامات ناعادلانه در کارخانه‌ها و ظلم حکومت‌ها، گروهی از هنرمندان برای بیان هیجان و عصبانیت خود از روش زندگی جدید، سبکی به نام اکسپرسیونیسم (expressionism) را در پیش گرفتند. اکسپرسیونیسم شیوه‌ای جدید از بیان تجسمی است که هنرمند یا نقاش برای القای هیجانات شدید خود که ناشی از وضعیت زندگی حاکم است، به کار می‌برد. در این شیوه خبری از واقعگرایی و استفاده از تصاویر واقعی نیست و به نوعی با امپرسیونیسم که از عناصر واقعی استفاده می کرد و در آن زمان رواج داشت، مقابله می‌شود. استفاده از شکل‌های اعوجاج‌یافته و بی‌سامان ویژگی اصلی این سبک است و در آنها خبری از طرح‌های چشم‌نواز نیست. اکسپرسیونیسم در بین سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۵ اوج گرفت و تاکنون سبک‌های جدیدی مانند اکسپرسیونیسم انتزاعی متأثر از جنبش اولیه شکل گرفته است. تابلو بوم چاپی به سبک اکسپرسیونیستی در تصاویر زیر آمده است:

تابلو بوم چاپی به سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی

 

تابلو بوم چاپی به سبک اکسپرسیونیسم

تابلو بوم چاپی اکسپرسیونیستی

تابلو بوم کوبیسم

یکی از سبک‌های نقاشی مطرح در یک قرن اخیر سبک کوبیسم است. در این سبک سوژه‌های نقاشی در قالب اشکال هندسی شکسته و نامشخص ترسیم می‌شوند. هنرمندان این سبک همنوا با افلاطون فیلسوف و ریاضیدان بزرگ یونانی، اعتقاد دارند که همه پدیده ها بر اساس اشکال هندسی مانند مکعب، کره و دایره ساخته شده‌اند. این نگاه افلاطون بر هستی تا حدود قرن ۱۶ میلادی از اهمیت بالایی برخوردار بود ولی بعد از آن کمرنگ شد. جالب است که در قرن بیستم با پیشرفت بیشتر ریاضیات و اثبات هر چه بیشتر این نکته که همه اجزای هستی مبتنی بر ریاضیات است، تفکر افلاطونی دوباره زنده شده است. شاید بتوان گفت که سبک نقاشی کوبیسم، به نوعی بازتاب همین اندیشه در حوزه نقاشی است. با توجه به اینکه پارچه کنواس به عنوان بوم نقاشی به کار می‌رود در تابلو بوم چاپی هم از طرح‌های نقاشی کوبیسم برای چاپ استفاده می‌شود. چند نمونه جالب از تابلو بوم چاپی به سبک کوبیسم را در ادامه می‌بینید:

 

تابلو بوم چاپی کوبیسم

 

تابلو بوم چاپی کوبیسم

 

تابلو بوم سیاه و سفید

شاید تصور کنید چاپ طرح سیاه و سفید روی کنواس از کیفیت مناسبی برخوردار نیست ولی باید بدانید که در اشتباه هستید و طرح‌های زیبایی می‌توان با این روش تولید کرد. نمونه آن در زیر آمده است:

تابلو بوم سیاه و سفید

 

 

تابلو بوم پخش رنگ

با توجه به اینکه تکنیک پخش رنگ هم یک سبک نقاشی است، تابلو بوم چاپی هم مورد توجه علاقمندان نقاشی قرار گرفته است و شباهت زیادی به نقاشی دارد. در زیر یک نمونه از این تابلوها را می‌بینید:

 

تابلو بوم چاپی رنگها

 

 

خرید تابلو بوم از irchap

بهترین دستگاه برای چاپ روی پارچه در حال حاضر دستگاه چاپ UV است که توسط مجموعه irchap به کار گرفته می‌شود. شما می‌توانید کار چاپ روی پارچه کنواس را با خیال راحت به این دستگاه بسپارید تا با تنوع رنگ بالای خود طرح شما را با رزولوشن بسیار خوب چاپ کند. این دستگاه با دارا بودن دقت پاشش رنگ در مقیاس پیکو-لیتر و همچنین استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV، در حال حاضر بهترین وسیله برای چاپ روی پارچه است. بعد از چاپ، کار اتصال به کناف و زدن منگنه مناسب هم برای شما توسط irchap انجام خواهد شد تا تابلو شما آماده شود. خرید تابلو بوم از irchap به سادگی و با چند کلیک قابل انجام است. کافیست طرح مورد نظر خود را در سایت از اینجا انتخاب کنید و بعد از پرداخت مبلغ منتظر باشید تا کمتر از ۳ روز کاری، محصول مورد نظر شما درب منزل تحویل داده شود.

در صورتی که علاقه دارید که طرح پیشنهادی خودتان را چاپ کنید کافیست فایل مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. در صورت امکان سعی کنید که فایل شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد و از طرح خود با مد رنگی CMYK خروجی بگیرید. این مد رنگی برعکس مد رنگی RGB‌ مناسب کار چاپ است. برای تماس با ما می­توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 5:28

چاپ تخته شاسی 

 

از انواع شیوه‌های تبلیغاتی که سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مختلف از آن برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند می‌توان به تخته شاسی اشاره کرد. برای تعریف تخته شاسی می‌توان بیان کرد که به مانند یک تابلو تبلیغاتی بوده که برای نمایش تصاویر کاربرد دارد. اگر سازمان‌ها و مؤسسات مختلف بخواهند از تخته شاسی برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنند قطعاً باید در مورد آن اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند به یک بازدهی مناسب برسند.

استفاده از تخته شاسی به دلیل جذابیت خاصی که دارد باعث می‌شود تا بتوان برای محیط‌های خانوادگی و تزئین منزل نیز از آن استفاده کرد. امروزه با توجه به وضعیت نمایش تبلیغات که به کمک شیوه‌های مختلف قابل انجام است بسیاری از افراد به دنبال چاپ تخته شاسی هستند تا بتوانند برای مقاصد تجاری خود از آن استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد تخته شاسی مطالب جالب و مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

تخته شاسی

تخته شاسی محصولی تبلیغاتی و هنری است که برای نمایش تصاویر از فاصله نزدیک به کار می­رود. تخته شاسی­‌ها معمولاً به شکل مکعبی با ضخامت ۸، ۱۶ یا ۳۰ میلی‌متر و از جنس MDF یا فیبر با کیفیت ساخته می‌­شوند. عکس مورد نظر شما هم با چسب دو طرفه مخصوص بر روی آن چسبانده می­‌شود. ویژگی خاص این چسب­‌ها باعث می­‌شود از ایجاد هر گونه حباب بر روی تخته شاسی جلوگیری شود و تصویری کاملاً تخت و یکسان ایجاد شود.

شاید بتوان به زبان ساده بیان کرد که تخته شاسی از جنس ام دی اف بوده که دو طرف آن به نحوی درگیر بوده که یک سو، آغشته به چسب است و سوی دیگر دارای شیارهای مختلف بوده که می‌توان تصاویر زیبا را بر روی آن قرار داد. برای اینکه بتوان از شیوه‌های تبلیغات تجاری استفاده کرد می‌توان از تخته شاسی کمک گرفت. چاپ و آماده کردن تخته شاسی با توجه به اندازه و جنس آن دارای تکنیک‌های مخصوص به خود بوده که استفاده از یک مجموعه مناسب باعث می‌شود تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین نحو ممکن تحویل بگیرید.

تخته شاسی در سایزبندی مختلف وجود داشته که ضخامت‌های متفاوتی دارد که هر کدام می‌تواند برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید برای تبلیغات خود از سایزهای مختلف تخته شاسی استفاده کنید به کمک مجموعه آی آر چاپ می‌توانید سایزبندی مختلف را انتخاب کنید. سفارش آنلاین از طریق وب سایت آی آر چاپ امکان پذیر بوده و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول مورد نظر را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان ارسال کند.

 

انواع تخته شاسی؟

تخته­‌شاسی­‌ها معمولاً در انواعی مانند تخته شاسی چوبی، تخته شاسی طلقی، تخته شاسی طرح­دار، تخته‌­شاسی فانتزی، تخته شاسی شیشه‌­ای، تخته­ شاسی کلاسوری، تخته­‌شاسی کارتونی و ... ساخته می‌­شوند. نوعی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌­گیرد، تخته شاسی MDF است که توسط مجموعه irchap با کیفیت خوب و در طرح‌­های دلخواه شما ارائه می­شود.

باید عنوان کرد که جنس تخته شاسی از انواع مختلف بوده و به صورت کلی می‌توان گفت تخته شاسی دارای جنس سه لایه و یا فیبری، چوب‌های مستحکم و ام دی اف است که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود بوده و با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ تخته شاسی داشته باشید می‌توانید یک جنس مناسب را تهیه کنید. تخته شاسی که دارای جنس چوب‌های محکم است باعث می‌شود تا فرم دلخواه به خود گرفته و برای نمایش تصاویر به شکل ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اگر بخواهید از ام دی اف استفاده کنید قطعاً یک انتخاب عالی داشته‌اید چرا که خرید تخته شاسی ‌ام دی اف به عنوان محبوب‌ترین جنس در بین تخته شاسی شناخته می‌شود و دارای کیفیت بسیار زیادی است. اگر در بازار مدل‌های مختلف تخته شاسی را دنبال کنید می‌توانید به جنس‌های ام دی اف نگاه کنید که دارای طرفداران مخصوص به خود بوده و در بین افراد بسیار محبوب است.

 

تخته شاسی‌ ام دی اف

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تخته شاسی ‌ام دی اف از جمله محبوب‌ترین جنس‌های تخته شاسی محسوب شده که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ام دی اف به عنوان یک محصول چوبی شناخته می‌شود که دارای کیفیت بالا بوده و برای تابلوهای مختلف قابل استفاده است. ضخامت ام دی اف به صورت معمول 8 میلی متر در 16 میلی متر است و برای تخته شاسی می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر بخواهید برای خرید تخته شاسی اقدام کنید بهتر است به دنبال چاپ تخته شاسی ‌ام دی اف باشید چرا که ماندگاری بالاتری دارد.

جنس کاغذ استفاده شده در تخته شاسی دارای اهمیت است که از جمله کاغذهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به کاغذ مات، کاغذ ابریشمی و کاغذ متالیک اشاره کرد. مجموعه آی آر چاپ توانسته است با بهترین کیفیت تخته شاسی تولید کرده و برای مشتریان ارسال کند. تخته شاسی در ضخامت 8، 16 و 30 میل وجود داشته که قابل چاپ است و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.

 

عوامل تعیین کننده تخته شاسی

یکی از موارد حائز اهمیت در چاپ تخته شاسی این است که شما کیفیت تخته شاسی مناسبی را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در کیفیت تخته شاسی وجود داشته که می‌تواند برای خرید تعیین کننده باشد. عوامل زیادی در تعیین جنس تخته شاسی مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نصب و چسباندن کاغذ اشاره کرد. ابزار و وسایل مختلفی برای هم سطح کردن سطح ام دی اف در تخته شاسی وجود داشته که باید به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خرید تخته شاسی و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صیقلی تخته توجه نکنید این امر باعث می‌شود تا حباب بر روی کار نهایی شما ایجاد شود که قطعاً مورد رضایت مشتریان نخواهد بود. در این بین استفاده از چسب دو طرفه باعث می‌شود تا کیفیت نصب تخته شاسی افزایش پیدا کند. پس در هنگام خرید و نصب باید به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق و رضایت بخش داشته باشید.

 

جنس کاغذ تخته شاسی

در هنگام خرید تخته شاسی باید دقت داشته باشید که در مورد جنس کاغذی که می­‌خواهید استفاده کنید، تحقیق کنید. به طور معمول جنس کاغذ تخته شاسی از سه نوع کاغذ مات، کاغذ سیلک یا ابریشمی و کاغذ متالیک است. کاغذ مات و کاغذ ابریشمی دارای بافت هستند و به همین دلیل توانایی انعکاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نیستند. تفاوت این دو نوع کاغذ در این است که کاغذ ابریشمی دارای بافت منظم است و به همین دلیل مناسب نمایشگاه­‌ها و عکس­‌های آتلیه است. البته کاغذ مات هم برای تصاویر روی میز و دیوار و به طور کلی مکان­‌های پرنور مناسب است.

کاغذ متالیک به دلیل اینکه دارای بافت نیست، توانایی انعکاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از این نوع کاغذ می­‌توان در عکس­‌های اسپرت، عکس­های طبیعت و قاب شاسی­‌ها استفاده کرد.

موارد کاربرد تخته شاسی

همان طور که بیان شد چاپ تخته شاسی یک شیوه تبلیغاتی امروزی و مؤثر محسوب می‌شود که بسیاری از افراد و سازمان‌ها برای نمایش تصاویر و عکس‌های خود از این شیوه استفاده می‌کنند. تخته شاسی با توجه به قابلیت شخصی سازی که دارد به عنوان یک انتخاب مؤثر برای ادارات و ارگان‌های مختلف محسوب شده که مقرون به صرفه است. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تخته شاسی برای نمایشگاه‌های عکاسی، برندهای لباس و دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است و می‌تواند مؤثر باشد.

اگر شما به عنوان یک شخص بخواهید از انواع تابلوهای تزئینی استفاده کنید و یا عکس‌های خانوادگی و شخصی را به عنوان یک دکور در منزل خود قرار دهید می‌توانید چاپ تخته شاسی را در دستور کار خود داشته باشید. اگر بخواهید با یک هزینه معقول به سراغ یک طرح زیبا برای نمایش عکس‌های خود بروید قطعاً استفاده از تخته شاسی که از یک مجموعه مناسب انتخاب شده باشد بسیار دلنشین است.

هزینه تخته شاسی به چه صورت است؟

اگر بخواهید تخته شاسی را به صورت عمده برای مجموعه‌های مختلف کاری خود سفارش دهید قطعاً از تخفیف‌های مناسب و ویژه بهره‌مند خواهید شد اما اگر به صورت تکی به دنبال چاپ تخته شاسی هستید با توجه به نیاز شما می‌توان یک قیمت مناسب در نظر گرفت. در واقع بسیاری از افرادی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در زمینه هنری و عکاسسی فعالیت دارند از تخته شاسی برای نمایش تصاویر خود در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای این که بتوان یک قیمت مناسب در زمینه چاپ تخته شاسی اعلام کرد باید از ایده‌های ذهنی شما اطلاعات داشت.

به عنوان مثال تخته شاسی 30 در 30 دارای یک قیمت و تخته شاسی 50 در 100 دارای یک قیمت مختلف است که هر کدام با توجه به جنس به کار رفته در آن و نوع کاغذی که برای چاپ تخته شاسی استفاده می‌شود متفاوت بوده و می‌تواند تعیین کننده باشد. در این بین استفاده از یک مجموعه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک قیمت رقابتی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع چاپ تخته شاسی؟

 گاهی ممکن است برای تولید تابلوی مورد نظر، از روش چاپ مستقیم یا فلت بد بر روی تخته­‌شاسی هم استفاده شود که در این صورت، تصویر ایجاد شده با کیفیت بسیار مناسب­‌تری خواهد بود ولی ایراد این روش این است که امکان استفاده دوباره از تخته شاسی برای تصویر جدید وجود نخواهد داشت.

معرفی مجموعه آی آر چاپ

مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام چاپی است که سفارش شما را از طریق پنل به صورت کاملاً برخط ثبت کرده و پس از تکمیل مراحل آن که شامل طراحی، نظارت، چاپ و پشتیبانی پس از چاپ است محصول نهایی را درب منزل به شما تحویل می دهد. اگر بخواهید چاپ تخته شاسی را در یک مجموعه معتبر انجام دهید که دارای هزینه‌های رقابتی و تضمین کیفیت است می‌توانید از شرکت آی آر چاپ استفاده کنید.

این مجموعه با ثبت وب سایت خود به صورت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای رزومه‌ی مشخص بوده و فعالیت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما اگر بخواهید بنرهای مناسبتی داشته باشید و یا از کارت ویزیت‌های متنوع استفاده کنید قطعاً انتخاب مجموعه آی آر چاپ مناسب است چرا که وجود مشاوره رایگان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک خرید موفق و عالی داشته باشید.

چگونه اینترنتی تخته شاسی سفارش دهیم؟

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تخته شاسی این است که شما بتوانید یک مجموعه مناسب را برای خرید انتخاب کنید تا ضمن پرداخت هزینه، محصول نهایی را با تضمین کیفیت دریافت کنید. برای خرید تخته شاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید چرا که باعث می‌شود تا با مدیریت هزینه و زمان بتوانید یک محصول با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی تخته شاسی کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در 2 یا 3 روز کاری محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. برای تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 5:26

چاپ لایت باکس (تابلو پشت نور)

 

لایت باکس (light box) به زبان ساده یک جعبه نور است که برای نمایش تابلوهای تبلیغاتی یا تابلوهای دکوراتیو در فضاهای داخلی استفاده می­‌شود. برای مشاغلی که به طور مدام نیاز به تغییر تابلوهای تبلیغاتی خود دارند و یا اشخاصی که دوست دارند هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه یا محل کار خود را با تابلوهای دکوراتیو زندگی ببخشند، استفاده از لایت باکس بهترین گزینه است. انواع لایت باکس‌­ها عبارت است از لایت باکس کریستالی، لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس فریم لس یا پارچه­‌ای، لایت باکس pvc، لایت باکس چوبی و ... . همه انواع لایت باکس­‌ها به طور معمول از یک قاب با ضخامت بین ۱ تا ۹ سانتی‌متر که معمولاً از جنس آلومینیوم است، ساخته می­‌شوند که روی این قاب یک پلکسی یا طلق قرار داده می­‌شود تا از تابلوی شما که در داخل لایت باکس قرار می‌­گیرد، محافظت کند. داخل لایت باکس هم معمولاً برای تأمین نور مورد نیاز، از لامپ‌های SMD  استفاده می­‌شود. این تکنولوژی باعث می­‌شود تا تعداد زیادی از لامپ‌های LED  که مصرف انرژی کمی دارند، در کنار هم و با نورپردازی مناسب کار کنند.

 

نحوه تعویض عکس لایت باکس

 

احتمالاً شما هم باید فهمیده باشید که نکته مهمی که باعث تفاوت لایت باکس‌­ها می‌­شود، نحوه تعویض عکس لایت باکس و میزان سادگی تعویض بک­لایت یا تابلویی است که داخل لایت باکس گذاشته می­‌شود. هر چقدر این کار ساده‌­تر انجام شود و در کنار آن زیبایی لایت باکس و تابلو تبلیغاتی هم حفظ شود، بر میزان محبوبیت لایت­ باکس افزوده می‌­شود. به طور مثال لایت باکس کریستالی از دو لایه پلکسی ساخته شده است که برای تعویض بک لایت آن باید پیچ­‌های فلزی آن در چهار گوشه را به راحتی باز کنید و بک لایت جدید را بگذارید. در لایت باکس مگنتی یا آهنربایی، طلق محافظ بک لایت با نوارهای آهنربایی که در حاشیه طلق کار گذاشته می شوند، به قاب آلومینیومی می­چسبند و جدا کردن طلق از قاب بسیار ساده است. در لایت باکس اسنپ فریم نیز کار تعویض بک لایت خیلی ساده است چون طلق لایت باکس به کمک چهار اسنپ تاشوی موجود در دور قاب، سفت می شوند و باز کردن این اسنپ­‌ها به راحتی توسط دست انجام می­‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این محصولات را در لینک‌هایی که در پایین صفحه آمده است، به راحتی می­‌توانید مشاهده کنید.

ویژگی مهم دیگر لایت باکس این است که شما می­‌توانید از آن هم به صورت دیواری و هم به صورت آویز استفاده کنید. ضمناً برتری لایت باکس به استند این است که تابلوی شما در درون محفظه­‌ای قرار می‌­گیرد که آن را از آسیب­‌های احتمالی محیط مانند ضربه، آلودگی و ... حفظ می­‌کند و تابلوی شما را همواره با کیفیت روز اول خود نگه می­‌دارد. لایت باکس‌­ها در اماکنی مانند فست فود­ها، رستوران‌­ها، ادارات و شرکت­‌ها، نمایشگاه­‌ها، آتلیه­‌ها و ... قابل استفاده هستند.

 

ویژگی های لایت باکس فضاهای خارجی

 

در اکثر لایت باکس ‌های فضاهای خارجی، ضخامت بیشتری دیده می شود. ضخامت این ‌گونه لایت باکس‌ ها مابین 6 تا 13 سانتی متر می باشد. معمولاً هم این گونه از لایت باکس‌ها از جنس گالوانیزه و یا آلومینیوم تهیه می شوند و نوشته های روی آن نیز از جنس پی وی سی و یا فلکسی خواهد بود.

 

ویژگی های لایت باکس فضاهای داخلی

 

ضخامت این دسته از لایت باکس‌ ها حاقل 1.8 و حداکثر 6 سانتی متر است که مسلماً ضخامت خیلی کمتری نسبت به لایت باکس فضای خارجی دارند. در خصوص نوع ساخت و مدل نوشتن روی آن نیز می توان گفت که شباهت نزدیکی به لایت باکس‌های فضاهای خارجی دارد.

از ویژگی های مشترک لایت باکس ‌ها ابعاد ساخته شده‌ی آنهاست. در نظر داشته باشید که این گونه از جعبه های نور در ابعاد بسیار گوناگونی ساخته می شوند. هر کدام از این ابعادها بر اساس نیاز تهیه خواهند شد. از جمله ابعادی که بیشترین استفاده را در تهیه لایت باکس ها دارد می توان به مواردی همچون 30*90، 30*60، 35*105 و غیره اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب و چاپ لایت باکس به این گونه مشخصات دقت کنید.

 

انواع لایت باکس‌ها

 

جعبه های نور (لایت باکس) در نوع های مختلفی و بنا به نیاز مشتری ساخته می شوند. حتی اگر نوع مناسب لایت باکس‌ها را برای کسب و کار خود نمی دانید، اصلاً سردرگم نشوید، چرا که تیم متخصص آی ار چاپ با داشتن افراد باتجربه بهترین راهنمایی ها را به شما خواهد کرد. در ادامه به اختصار انواع لایت باکس ‌ها را توضیح خواهیم داد:

 

لایت باکس بدون فریم

 

زمانی که عکس یا تصویر به گوشه های قاب کاملاً نزدیک باشد، در اصطلاح به آن لایت باکس بدون فریم یا فریم لس گفته می شود. عکس های این گونه از لایت باکس ‌ها بر روی پارچه هایی به نام بک لیت انجام می شود. از مزیت های استفاده از بک لیت این است که می توان در صورت نیاز عکس روی قاب را بلافاصله تغییر داد. معمولاً از اندازه های 200 در 600 سانتی متر در این لایت باکس استفاده می شود.

لایت باکس بدون فریم را علاوه بر استفاده روی دیوار، می توان روی زمین (ایستاده) و یا حتی به صورت آویز بکار برد.

 

لایت باکس کریستالی

 

برای آنکه تصویر دلخواه را برای این نوع از لایت باکس ‌ها در نظر بگیرند، باید با استفاده از دستگاه لیزر آن را بریده و سپس روی پلکسی بچسبانند. اگر هم به دلایلی قصد عوض کردن تصویر را داشته باشند باید پیچ و مهره های 4 طرف قاب را باز کرده و سپس تصویر جدید را جایگزین کنند. ضخامت لایت باکس کریستالی 1 سانتی متر است و حداکثر اندازه آن نیز 120 در 180 سانتی متر است. گفتنی است که این نوع لایت باکس را می توان در همه سطوح تدارک دید. چاپ لایت باکس کریستالی یکی از بهترین کارهای مجموعه آی ار چاپ می باشد.

 

لایت باکس آهنربایی (مگنت)

 

اگر بخواهید در بازه های زمانی کوتاه، اقدام به تعویض تصاویر لایت باکس کنید، پیشنهاد می کنیم که حتماً از لایت باکس مگنت استفاده کنید. چرا که صفحه پلکسی با استفاده از یک آهنربا بر روی لایت باکس مگنت ایجاد شده و به راحتی هم قابل جدا شدن است. گفتنی است که ضخامت این نوع لایت باکس در حدود 2 سانتی متر بوده و ابعاد آن نیز به 180 در 120 سانتی متر می رسد. از این نوع لایت باکس نیز به مانند لایت باکس کریستالی می توان در همه سطوح استفاده کرد. توصیه می کنیم که اگر قصد خرید و چاپ لایت باکس دارید حتماً با مجموعه آر ای چاپ در تماس باشید.

 

لایت باکس اسنپ فریم

 

مقاومت این نوع از لایت باکس از مزیت های بسیار خوب آن بشمار می رود. بر همین اساس بدون هیچ دغدغه ای می توان آن را برای تبلیغات فضاهای خارجی استفاده کرد. انتخاب و چاپ لایت باکس اسنپ فریم ساخته شده از پی وی سی است که در برابر عواملی مانند باران، باد، آفتاب و حتی رعد و برق ایمن خواهد بود. ضخامت این نوع از جعبه های نورانی در حدود 2.5 سانتی متر است و حداکثر ابعاد آن نیز 120 در 240 خواهد بود.

 

مکان‌های نصب لایت باکس

 

اگر هدف از تهیه کردن لایت باکس تبلیغات باشد، معمولاً آنها را در مکان هایی نصب می کنند که محل عبور و مرور بیشتر افراد جامعه باشد. لایت باکس ها را هم به صورت ایستاده و هم بر روی دیوار نصب می کنند تا براحتی قابل رویت باشند. در نظر داشته باشید که لایت باکس‌ها معمولاً در شرایط جوی مختلف دوام می آورند بخصوص اگر از جنس پی وی سی باشند. ناگفته نماند که تیم تخصصی آی ار چاپ برای سفارش دهندگان انواع لایت باکس تضمین در نظر گرفته شده است چرا که به محصولات خود اعتقاد کامل دارد. قبل از انتخاب و چاپ لایت باکس در خصوص مکان قرارگیری آن نیز فکر کنید.

 

 

استفاده از لایت باکس چه مزیت هایی دارد؟

 

لایت باکس‌ها انرژی برق کمی مصرف می کنند و این یک موضوع بسیار مهم برای مصرف کنندگان است.

از لحاظ قیمتی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود و در مقابل دیگر روش های تبلیغ موثرتر می باشد.

مقاومت بالای لایت باکس‌ها یکی از دلایلی بشمار می رود که افراد بدون چون و چرا به استفاده از آن روی بیاروند.

با توجه به اینکه در تبلیغات، جلب توجه از اهمیت زیادی برخوردار است، کیفیت بالای این گونه از جعبه های نورانی این مورد را به خوبی پوشش می دهد.

تصاویر موجود در انواع لایت باکس‌ها به سادگی قابل تعویض شدن است.

معمولاً ضخامت کم لایت باکس‌ها از ویژگی های مناسب آنها می باشد.

لایت باکس‌ها را بر خلاف دیگر روش های تبلیغ می توان به همه سطوح متصل کرد، بدون اینکه گیرایی خود را از دست بدهند.

لایت باکس‌ها در برابر انواع شرای جوی مقاوم هستند.

 

چگونه می توان لایت باکس سفارش داد؟

 

برای اینکه بتوانید از چاپ لایت باکس‌ های تیم آی ار چاپ استفاده کنید، خیلی راحت می توانید به سایت‌مان مراجعه کرده و هر مدل را که علاقه داشتید سفارش دهید. در نظر بگیرید که تیم تخصصی آی ار چاپ بر اساس حجم سفارشات کارها را قبول و انجام می دهد. لذا اگر حجم بالایی از سفارشات را داشته باشید، مجموعه باتجربه آی ار چاپ به شما ملحق خواهد شد تا در کمترین زمان سفارشات شما را انجام دهد. همچنین یکی از قابلیت هایی که در سایت برای بازدیدکنندگان وجود دارد این است که می توانند نمونه کارهای مجموعه آی ار چاپ را مشاهده کنند تا بتواند بهتر برای سفارش دادن تصمیم گیری نمایند.

ناگفته نماند که با توجه به اینکه مجموعه آی ار چاپ برای انجام سفارشات، از دستگاه های کاملاً بروز استفاده می کند، توانسته است که در کمترین زمان ممکن، بسیاری از سفارشات را به اتمام برساند، لذا این موضوع در کاهش قیمت سفارشات هم اثربخش بوده است. کافی است برای اطمینان از این موضوع با تیم آی ار چاپ تماس حاصل فرمایید تا متوجه قیمت های استثنایی ما شوید. در نظر داشته باشید که سعی تیم ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن سفارشات را تحویل دهیم که معمولاً این مهم در بسیاری از موارد 3 روز کاری طول خواهد کشید تا سفارشات به اتمام برسد مگر اینکه سفارشات در ابعاد نامتعارف در نظر گرفته شده باشد که در این صورت باز هم زمان تحویل کار را به اطلاع شما خواهیم رساند تا بتوانید راحت تر برنامه ریزی کنید.

 

چگونه خرید اینترنتی لایت باکس انجام دهیم؟

 

برای سفارش لایت باکس ارزان و چاپ بک لایت آن در انواع مختلف، کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. برای تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

لایت باکس‌ها را با نام جعبه‌های نور هم می شناسند که از جمله وسایلی هستند که در حوزه‌ی تبلیغات استفاده می شوند. لایت باکس‌ها را می توان در جنس های مختلف مانند پلاستیک، چوب و یا آلومینیوم تهیه کرد. طریقه‌ی ساختن لایت باکس به این صورت است که بعد از آن ‌که پوستر و یا تصویر را درون قاب قرار دادند، با استفاده از نورپردازی جلوه‌ های بخصوصی به آن می دهند. نورپردازی که برای قاب ‌ها انجام می شود یک مزیت بسیار خوب نسبت به مابقی روش های تبلیغاتی به حساب می آید، چرا که جلب توجهی که این روش از تبلیغات ایجاد می کند، در کمتر روش تبلیغاتی وجود دارد.

گفتنی است که چاپ لایت باکس ‌ها، هم برای فضاهای باز و هم برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این تقسیم بندی بیشتر به دلایلی همچون چگونگی تابش نور خورشید و وضعیت آب و هوایی مانند برف و باران بر می گردد. البته باید موضوع ظرافت کاری و زیبایی تابلو لایت باکس‌ ها را هم در نظر گرفت.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 5:15

کاربردهای مختلف انواع کاغذ دیواری

 

در مطالب قبل در مورد انواع کاغذ دیواری و جنس و کیفیت آنها صحبت کردیم. در این مطلب در مورد کاربردهای مختلفی که برای انواع کاغذ دیواری ۳ بعدی، کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری معمولی و ... وجود دارد، صحبت خواهیم کرد.

 

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده و روشن معمولاً بیشترین استفاده را در بین خانواده‌ها دارد. کاغذ دیواری ساده اکلیلی و کاغذ دیواری ساده رنگی هم پر تقاضاترین موارد در بین کاغذ دیواری‌های ساده است.

نکته‌ای که در هنگام سفارش این محصول باید توجه کنید این است که رنگ آن باید با رنگ سایر وسایل موجود در خانه مانند مبلمان، کمد، فرش و ... متناسب باشد. ضمناً هر چقدر منزل شما نورگیری کمتری داشته باشد بهتر است به نسبت آن، رنگ روشن‌تری انتخاب نمایید. در ضمن اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری‌های پوستری در بخش خاصی از خانه را دارید باید دقت کنید که رنگ کاغذ دیواری ساده که برای کل خانه انتخاب کرده‌اید با کاغذ دیواری پوستری متناسب باشد. در تصویر زیر بین کاغذ دیواری ساده که برای کل خانه به رنگ سبز است و کاغذ دیواری که برای دیوار پشت تابلوها انتخاب شده است، یک هارمونی رنگ خاصی وجود دارد. ضمناً رنگ مبلمان و عناصر موجود در آن با رنگ کاغذ دیواری پوستری تناسب خوبی دارد.

 

کاغذ دیواری پوستری

گاهی به کمک دستگاه‌های چاپ پیشرفته یک کاغذ دیواری چاپ می‌شود که به قصد نمایش یک طرح خاص چاپ شده است و لزوماً برای پوشاندن تمام دیوار استفاده نمی‌شود. برخی به این محصولات، کاغذ دیواری پوستری می‌گویند. کاغذ دیواری پوستری به صورت لت(تکه)‌های یک متری چاپ می‌شود. آنها در کنار یکدیگر روی دیوار نصب می‌شوند تا یک طرح کامل را به نمایش بگذارند. نمونه‌ زیر را ببینید:

کاغذ دیواری پوستری

 

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

با توجه به اینکه محل قرارگیری تلویزیون در خانه، نقطه‌ای است که بیشترین نگاه را به سمت خود جلب می‌کند، شما می‌توانید در پشت تلویزیون به طور خاص از طرح های زیبای سه بعدی و یا متفاوت از کاغذ دیواری سایر دیوارهای خانه استفاده کنید تا مهمانان شما هنگام تماشای تلویزیون از منظره‌ای زیبا بهره ببرند. کاغذ دیواری‌ سه بعدی یکی از پدیده‌هایی است که چند سالی است به شدت مورد توجه مردم و به خصوص خانمها قرار گرفته است. زیبایی فوق تصوری که این نوع کاغذ دیواری‌ها دارند باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال آن باشند. نکته مهمی که در مورد کاغذ دیواری سه بعدی باید بدانید این است که نباید در استفاده از آن افراط کنید و در کنار طرح سه بعدی که برای نقطه خاصی از منزل استفاده می‌کنید، از کاغذ دیواری معمولی و یا غیر سه‌بعدی هم استفاده نمایید. دقت کنید که در صورتی که طرح شما دارای بخشهای برجسته و خاصی است، این بخشها در پشت تلویزیون قرار نگیرد. همچنین بهتر است بخشهای برجسته طرح شما طوری باشد که برای هر دو حالت  قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز و یا اتصال به دیوار مناسب باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون

 

یک پیشنهاد بسیار خوب دیگر برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون این است که از یک کاغذ دیواری با طرح ساده و تکرار شونده استفاده کنید. به این ترتیب تمرکز نگاه در هنگام تماشای تلویزیون بیشتر بر روی تلویزیون خواهد بود.

 

کاغذ دیواری ساده برای پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری به عنوان زمینه تابلوها

یکی از ایده‌های جالب استفاده از کاغذ دیواری این است که یک طرح خاص از آن را برای دیواری استفاده کنید که قرار است تابلوهای خانوادگی و یا یک مجموعه از تابلوها را بر روی آن نصب کنید. در طرح زیر از یک کاغذ دیواری با طرح تیره استفاده شده است تا نمای تابلوهایی که به رنگ سفید و روشن هستند به خوبی به نظر بیاید.

کاغذ دیواری برای نمایش تابلوها

 

در طرح زیر هم بین تابلوهایی از درختان و زمینه سنگی کاغذ دیواری یک هماهنگی چشم‌نواز وجود دارد:

 

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی خانه

امروزه با توجه به وضعیت آپارتمان‌نشینی و کوچک بودن اکثر خانه‌ها، شگردهای مختلفی برای بزرگنمایی خانه مانند کار کردن آینه روی دیوار به وجود آمده است. یکی از جدیدترین شگردها استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است. در کاعذ دیواری زیر به کمک تصویر یک تونل، سعی در بزرگنمایی سالن پذیرایی شده است:

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی خانه

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی

 

کاغذ دیواری اتاق کودک

خیلی از مادران هنگام آماده‌سازی اتاق کودک دوست دارند یک کاغذ دیواری متناسب با روحیات فرزندشان در اتاق نصب کنند. با توجه به وضعیت آپارتمان‌نشینی و اینکه معمولاً کودکان ساعات زیادی را در منزل سپری می‌کنند داشتن یک اتاق زیبا و ساده که متناسب با روحیات کودکانه باشد، می‌تواند کمک زیادی به شاداب بودن فرزند شما باشد.

مهمترین نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که از رنگ‌ها و طرح‌های شاد که مورد علاقه کودکان است، استفاده نمایید و بین کاغذ دیواری اتاق کودک دختر و پسر تمایز قایل شوید و همچنین سن فرزند را هم در نظر بگیرید. ضمناً با توجه به سن کودکان بهتر است از کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده نمایید که در صورت کثیف شدن آن به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید. نمونه های کاغذ دیواری اتاق کودک پسر و دختر را در ادامه می‌بینید:

کاغذ دیواری اتاق کودک پسر

 

طرح زیر هم می‌تواند به طور مشترک برای دختران و پسران استفاده شود. استفاده از همه عناصر طبیعت مانند حیوان، گیاه، اشکال هندسی و ... برای آشنایی کودک با آنان، جامعیت خاصی را به این طرح داده است. شما هم می‌توانید از طرح‌های مشابه استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق کودک

طرح زیر هم از رنگ مورد علاقه دخترها یعنی صورتی استفاده کرده است:

 

کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

مهمترین نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب رعایت کنید این است که بهتر است طرح را طوری انتخاب کنید که باعث آرامش روانی شما باشد تا شرایط برای خواب و استراحت آماده شود. با توجه به اینکه معمولاً در اتاق خواب، تابلو‌های خانوادگی و عکسهای مورد علاقه صاحب اتاق نصب می‌شود، بهتر است از طرح‌های ساده و آرامش‌بخش استفاده کنید. این موضوع به خصوص در مورد کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر صدق می‌کند. البته در صورتی که نمی‌خواهید تابلوها یا تصاویر زیادی در اتاق خواب خود نصب کنید، می‌توانید از طرح‌های متنوع استفاده کنید. دو نمونه متفاوت زیر را بررسی کنید:

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

 

کاغذ دیواری پذیرایی

اُتاق پذیرایی در واقع مهمترین اُتاق خانه است و باید برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی بیشترین حساسیت را داشته باشیم. در هنگام انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید سعی کنید که رنگ کاغذ دیواری و مبلمان شما با هم یک ست کامل را تشکیل دهند. اولاً بهتر است که به هیچ وجه هم‌رنگ نباشند ولی در عین حال با هم قرابت داشته باشند و در یک طیف رنگی روشن به تیره قرار گیرند. مثلاً رنگ‌های قهوه‌ای، کرم، شیری و نسکافه‌ای می‌توانند با یکدیگر یک ست کامل را تشکیل دهند. برای مثال اگر مبلمان شما به رنگ قهوه‌ای است، می‌توانید میز پذیرایی را که در جلوی مبلمان قرار می‌گیرد از رنگ کرم انتخاب کنید و کاغذ دیواری را هم به رنگ شیری سفارش دهید. در ادامه چند طرح مختلف برای اتاق پذیرایی آورده شده است:

کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

 

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

 

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری می‌توانید از خدمات مجموعه irchap‌ استفاده کنید. کاغذ دیواری از لحاظ شستشو به دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی تقسیم می‌شود و از لحاظ مکانی که نصب می‌شود به انواعی مانند کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب و ... تقسیم می‌شود. قیمت کاغذ دیواری ضد آب بیشتر از کاغذ دیواری معمولی است ولی کاغذ دیواری‌های معمولی هم خواهان زیادی دارند. کاغذ دیواری قالب شستشو برای مناطق شرجی بیشتر به کار می‌رود و در مناطق غیر شرجی هم به خصوص برای اتاق کودک و یا خانه‌هایی که کودکان کمتر از ۵ سال دارند، بسیار استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری از لحاظ جنس هم به کاغذ دیواری از جنس کاغذ، پارچه، pvc، الیاف نساجی و ... تقسیم می‌شود. کاغذ دیواری که از جنس کاغذ است، قابلیت شستشو ندارد. کاغذ دیواری پارچه‌ای هم معمولاً عایق صوت است و می‌توانید به کمک آن از سروصدای آن طرف دیوار تا حدی راحت شوید. بهترین نوع کاغذ دیواری برای شستشو، کاغذ دیواری pvc است که خرید آن به خانواده های بچه‌دار توصیه می‌شود.

برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری در مجموعه irchap می­توانید بعد از ثبت نام فوری در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. دقت کنید که فایل ارائه شده کیفیت مناسبی داشته باشد تا سرعت و کیفیت کار شما بالا رود. در صورت هر گونه مشکل فنی در فایل، همکاران ما اقدامات لازم را انجام خواهند داد. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­کشد تا محصول مورد نظر برای شما ارسال شود.

 جهت تماس با ما می­توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 5:13

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

 

 

کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری از طریق وب سایت این امکان را به شما می دهد که بدون اتلاف وقت به نتیجه مورد نظر برسید. از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای مختلف ساختمانی استفاده می‌شود و به عنوان یکی از شیوه‌های زیباسازی دکوراسیون است. تکنیک‌های چاپ کاغذ دیواری متنوع بوده و می‌تواند به صورت رول نیز فروخته شود. نصب کاغذ دیواری ساده بوده که اشخاص می‌توانند به تنهایی این کار را انجام دهند. وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شاید به جرات بتوان بیان کرد که یکی از ویژگی‌های کلیدی چاپ کاغذ دیواری که باعث محبوب شدن آن شده است این موضوع بوده که می‌توان کاغذ دیواری را به راحتی نصب کرد. برخی از کاغذ دیواری‌های امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی دارای قابلیت شستشو بوده که همین امر به عنوان یک مزیت کلیدی دیگر شناخته می‌شود. می‌توان کاغذ دیواری را به صورت کاملاً سفارشی و آماده خریداری کرد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است.

در گذشته کاغذ دیواری بیشتر به عنوان ابزاری برای پوشاندن دیوار یا سقف استفاده می­‌شد ولی با پیشرفت صنعت چاپ و ورود دستگاه­‌های چاپ اکوسالونت و UV به بازار، نصب کاغذ دیواری به عنوان راهی برای زیباسازی اماکن مختلف و ایجاد طرح­‌های هنری در جهت تقویت دکوراسیون مطرح شده است. در حال حاضر کاغذ دیواری در مدل­‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می­‌شود. از لحاظ جنس، دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی وجود دارد و از لحاظ مکان استفاده، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اداری و ... در بازار به فروش می­‌رسد. قیمت کاغذ دیواری ضد آب از کاغذ دیواری معمولی گران‌­تر است ولی خوب است بدانید که خیلی از کاغذ دیواری­‌های معمولی هم کیفیت و عمر بالایی دارند. در ادامه با ما باشید تا در مورد دو نوع خاص از کاغذ دیواری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، صحبت کنیم:

 

کاغذ دیواری پوستری چیست؟

 

وقتی که به کمک دستگاه‌­های چاپ، یک کاغذ دیواری تولید می­‌شود که دارای طرح خاصی است و در آن خبری از طرح­‌های تکرار شونده نیست برخی به جای کاغذ دیواری از نام پوستر برای آن استفاده می­‌کنند. کاغذ دیواری پوستری معمولاً در سایز دلخواه و به صورت لت (تکه) های یک متری چاپ می­‌شود و در هنگام نصب روی دیوار با کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، به شکل یک تصویر کامل و شیک نمود پیدا می­‌کند. سفارش کاغذ دیواری پوستری در انواع کاغذ دیواری هنری، طرح مشاغل، کودک و نوجوان، فشن و ... در حال حاضر در مجموعه irchap پذیرفته و انجام می‌­شود. شما می­‌توانید انواع طرح­‌های مختلف را برای چاپ سفارش دهید و مطابق با سلیقه خود، به خانه یا محل کار خود روح تازه­ای ببخشید.

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با معمولی این است که طرحی که برای آن انتخاب و چاپ می­‌شود، در چشم بیننده به صورت سه بعدی دیده می­‌شود وگرنه از لحاظ نوع و کیفیت چاپ و کاغذ، لزوماً تفاوتی با کاغذ دیواری دو بعدی ندارد. ضمناً یادتان باشد که نام دیگر کاغذ دیواری 3d یا همان سه بعدی، پوستر سه بعدی است.

یکی از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل مسکونی یا واحدهای اداری کوچک این است که کمک می­‌کند تا محل مربوطه، عمق پیدا کند و در چشم افراد بزرگتر دیده شود. مزیت دیگر این نوع کاغذ دیواری­‌ها این است که می­‌توان در محل کار برای برجسته نمودن لوگوی شرکت یا المان­های خاص مد نظر مدیران، از آنها استفاده کرد. ضمناً از این نوع کاغذ دیواری­‌ها با نام کاغذ دیواری مدرن هم یاد می­‌شود.

 

انواع جنس کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری معمولاً به صورت یک لایه یا سه لایه تهیه می­‌شود و این لایه­‌ها ممکن است از جنس کاغذ، پارچه، pvc، فلز، الیاف نساجی و یا الیاف بافته نشده باشد. کاغذ دیواری که جنس پایه آن از کاغذ است، قابل شستشو نیست و برای مناطق شرجی و دارای رطوبت، مناسب نیست. کاغذ دیواری پارچه­‌ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است که مهمترین مزیت آن این است که عایق صوت (آکوستیک) است و برای کسانی که می­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است. کاغذ دیواری pvc  هم مقاوم‌ترین کاغذ دیواری در مقابل آب است و برای خانواده­‌های بچه­‌دار که ممکن است دیوار خانه­‌شان زود کثیف شود و یا کسانی که در مناطق شرجی زندگی می­‌کنند، بهترین گزینه است.

کاغذ دیواری به عنوان یک متریال مناسب برای پوشاندن دیوار و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. وجود طرح‌های جدید و امروزی که قابلیت انطباق با سبک‌های مختلف داخلی را دارد باعث شده است تا بسیاری از افراد بخواهند از کاغذ دیواری برای پوشش‌دهی محیط داخلی منزل خود استفاده کنند. وجود تنوع در کاغذ دیواری باعث شده است تا بسیاری از افراد با سلیقه‌های مختلف جذب این کار شوند.

چاپ کاغذ دیواری از طریق وب سایت‌های مختلف قابل انجام است و می‌توان چاپ اینترنتی کاغذ دیواری را به راحتی و با ثبت سفارش انجام داد. در واقع اگر بخواهید از مدل‌های مختلف کاغذ دیواری دیدن کنید و بدون مراجعه حضوری یک کاغذ دیواری مناسب خریداری کنید می‌توانید با ورود به وب سایت‌های مختلف که در این زمینه خدمات متفاوت ارائه می‌دهند این کار را انجام دهید.

 

چاپ انواع کاغذ دیواری

 

همان طور که بیان شد خرید و چاپ کاغذ دیواری در انواع مختلف وجود داشته که هر کدام می‌تواند با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز چاپ شود. مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه اقلام چاپی است که می‌تواند انواع کاغذهای دیواری را با قیمت مناسب چاپ کرده و برای شما ارسال کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. از انواع کاغذ دیواری چاپ شده توسط مجموعه آی آر چاپ می‌توان به چاپ کاغذ دیواری هنری، چاپ کاغذ دیواری طرح مشاغل، چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از موارد بیان شده به صورت کاملاً حرفه‌ای قابل انجام است و با توجه به نیاز شما می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. اگر بخواهید هر کدام از محصولات مجموعه آی آر چاپ را سفارش دهید باید ابتدا در وب سایت مربوطه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های چاپ کاغذ دیواری مجموعه آی آر چاپ اشاره خواهیم داشت:

 

·کاغذ دیواری کودک و نوجوان

 

وجود تنوع در چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به این فکر باشند تا با یک هزینه معقول بتوانند دکوراسیون منزل را به شکل مناسب و دلخواه دربیاورند. اگر بخواهید زیبایی خاصی به اتاق کودک دلبند خود ببخشید می‌توانید از یک کاغذ دیواری متناسب با طرح کودکانه و فانتزی استفاده کنید. برای در نظر گرفتن یک دکوراسیون مناسب و کودکانه بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که دارای طرح مناسب و کودکانه باشد.

چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان در مجموعه آی آر چاپ به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود که کاغذ دیواری چاپ شده دارای قابلیت شست‌و‌شو و ماندگاری بالا بوده و می‌توان مجموعه مختلفی از شخصیت‌های کارتونی که مورد توجه کودکان است را شامل شود. کیفیت چاپ این گونه کاغذ دیواری‌ها به صورت چاپ اکوسالونت و UV بوده که بنا بر سفارش شما دارای سایزبندی مختلف است. اگر در تهران یا شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.

 

کاغذ دیواری هنری

 

کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از کاغذ دیواری‌های جالب و کاربردی شناخته می‌شود که می‌توان آن را برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مختلف می‌توان بیان کرد که چاپ کاغذ دیواری هنری امکان پذیر است و باعث تنوع در بحث دکوراسیون داخلی شده است. اگر بخواهید محیط داخلی دکوراسیون خود را به سبک هنری تزئین کنید قطعاً استفاده از کاغذ دیواری هنری برای شما مفید است.

کاغذ دیواری هنری به گونه‌ای چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و نقاشی‌های آن به صورت خط و تکسچر است. مجموعه آی آر چاپ در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و توانسته است کیفیت تولید چاپ کاغذ دیواری را افزایش دهد. اگر بخواهید برای محیط‌های داخلی ساختمان خود از یک نوع کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید قطعاً چاپ کاغذ دیواری هنری به شما پیشنهاد می‌شود.

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

یکی از انواع کاغذ دیواری‌های جدید، کاغذ دیواری سه بعدی است که به صورت رولی عرضه شده و به گونه‌ای است که برجستگی دارد و شما می‌توانید بُعد را به راحتی در این نوع از کاغذ دیواری‌ها احساس کنید. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح‌های مختلف مانند گل، مناظر زیبا، طرح‌های منیمالی و غیره برای دکوراسیون منزل قابل استفاده بوده که بسیار طرفدار دارد. اگر بخواهید محیط داخلی خود را زیبا کنید بهتر است از این نوع کاغذ دیواری‌ها استفاده کنید.

افراد بیشتر ترجیح می‌دهند برای محیط‌های اتاق خواب خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی توسط مجموعه آی آر چاپ قابل انجام است و کاغذ دیواری فوق به صورت سه بعدی و هلندی چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و بسیار کاربردی است. اگر در تهران و یا شهرستان زندگی می‌کنید می‌توانید سفارش خود را در مجموعه تخصصی آی آر چاپ به ثبت برسانید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

 

کاغذ دیواری طرح مشاغل

 

یکی دیگر از خدمات متنوع مجموعه تخصصی آی آر چاپ، ارائه کاغذ دیواری طرح مشاغل است که با توجه به شغل‌های مختلف می‌توانید سفارش خود را برای داشتن یک کاغذ دیواری متنوع ثبت کنید. اگر دارای سالن‌های زیبایی هستید و یا باشگاه ورزشی دارید، اگر می‌خواهید نمایشگاه خود را به شکل زیبا تزئین کنید یا کافه و رستوران دارید می‌توانید از خدمات کاغذ دیواری متنوع مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید. چاپ کاغذ دیواری از طریق سایت این مجموعه قابل ثبت بوده که سفارش شما در تهران و شهرستان با دقت بالا ارسال می‌شود.

کاغذ دیواری طرح مشاغل دارای قابلیت شستشو بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. در تهران به وسیله پیک و در شهرستان‌ها از طریق باربری‌های مربوطه ارسال می‌شود. شما می‌توانید با تضمین کیفیت کاغذ دیواری سفارش داده شده را دریافت کنید و از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید. باید بیان کرد که تمامی محصولات و خدمات این مجموعه دارای تضمین کیفیت است. گارانتی در نظر گرفته شده برای محصولات چاپی شامل هر گونه ایراد چاپی و تولیدی است که در فرآیند آماده سازی محصول ایجاد می‌شود که این امر به شما اطمینان می‌دهد تا یک محصول با کیفیت را تحویل بگیرید.

 

مجموعه آی آر چاپ

 

مجموعه تخصصی آی آر چاپ دارای یک تیم کاملاً حرفه‌ای بوده که به فروش آنلاین اقلام چاپی مشغول است. در واقع اگر شما بخواهید محصولات متنوع که شامل کارت ویزیت، بنرهای مناسبتی، تابلوهای مختلف، کاغذ دیواری و غیره است را سفارش دهید می‌توانید ابتدا با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس از بخش کاربری سفارش خود را نهایی کنید. با توجه به وجود مدیریت حرفه‌ای در این مجموعه قطعاً خیال شما از بابت تضمین کیفیت کارها راحت خواهد بود.

تمامی محصولات شرکت دارای تضمین کیفیت است که شما می‌توانید با خیال راحت طرح‌های خود را به این مجموعه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. چاپ کاغذ دیواری با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و دارای گارانتی است. مجموعه آی آر چاپ تمامی خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌دهد و تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ به خوبی پیگیری و انجام می‌شود.

اگر بخواهید دکوراسیون منزل خود را به شکل مناسب و مقرون به صرفه‌ای شیک و حرفه‌ای کنید بهتر است از کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید. وجود دستگاه‌های پیشرفته در چاپ انواع کاغذهای دیواری باعث شده است تا بتوانید انتخاب‌های مختلف و متنوع داشته باشید. شما با هر سلیقه‌ای که هستید اگر بخواهید با هزینه مناسب دکوراسیون داخلی خود را دگرگون کنید قطعاً می‌توانید از کاغذ دیواری‌های مناسب استفاده کنید.

چاپ کاغذ دیواری با توجه به وجود وب سایت‌های مختلف به صورت اینترنتی قابل انجام است و شما می‌توانید با چاپ اینترنتی کاغذ دیواری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر بخواهید بدون مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کنید می‌توانید به وب سایت آی آر چاپ مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید.

 

چگونه سفارش چاپ کاغذ دیواری دهیم؟

 

مجموعه irchap این افتخار را دارد که کار طراحی و چاپ کاغذ دیواری اختصاصی شما را با نهایت دقت، سرعت و زیبایی انجام دهد. شما می­‌توانید بعد از ثبت نام در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه‌­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­‌کشد تا محصول مورد نظر شما برای شما ارسال شود.

جهت تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی : چاپ بک لایت ، چاپ لایت باکس

 

 

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 5:10

چاپ تخته شاسی 

 

از انواع شیوه‌های تبلیغاتی که سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مختلف از آن برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند می‌توان به تخته شاسی اشاره کرد. برای تعریف تخته شاسی می‌توان بیان کرد که به مانند یک تابلو تبلیغاتی بوده که برای نمایش تصاویر کاربرد دارد. اگر سازمان‌ها و مؤسسات مختلف بخواهند از تخته شاسی برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنند قطعاً باید در مورد آن اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند به یک بازدهی مناسب برسند.

استفاده از تخته شاسی به دلیل جذابیت خاصی که دارد باعث می‌شود تا بتوان برای محیط‌های خانوادگی و تزئین منزل نیز از آن استفاده کرد. امروزه با توجه به وضعیت نمایش تبلیغات که به کمک شیوه‌های مختلف قابل انجام است بسیاری از افراد به دنبال چاپ تخته شاسی هستند تا بتوانند برای مقاصد تجاری خود از آن استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد تخته شاسی مطالب جالب و مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

تخته شاسی

تخته شاسی محصولی تبلیغاتی و هنری است که برای نمایش تصاویر از فاصله نزدیک به کار می­رود. تخته شاسی­‌ها معمولاً به شکل مکعبی با ضخامت ۸، ۱۶ یا ۳۰ میلی‌متر و از جنس MDF یا فیبر با کیفیت ساخته می‌­شوند. عکس مورد نظر شما هم با چسب دو طرفه مخصوص بر روی آن چسبانده می­‌شود. ویژگی خاص این چسب­‌ها باعث می­‌شود از ایجاد هر گونه حباب بر روی تخته شاسی جلوگیری شود و تصویری کاملاً تخت و یکسان ایجاد شود.

شاید بتوان به زبان ساده بیان کرد که تخته شاسی از جنس ام دی اف بوده که دو طرف آن به نحوی درگیر بوده که یک سو، آغشته به چسب است و سوی دیگر دارای شیارهای مختلف بوده که می‌توان تصاویر زیبا را بر روی آن قرار داد. برای اینکه بتوان از شیوه‌های تبلیغات تجاری استفاده کرد می‌توان از تخته شاسی کمک گرفت. چاپ و آماده کردن تخته شاسی با توجه به اندازه و جنس آن دارای تکنیک‌های مخصوص به خود بوده که استفاده از یک مجموعه مناسب باعث می‌شود تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین نحو ممکن تحویل بگیرید.

تخته شاسی در سایزبندی مختلف وجود داشته که ضخامت‌های متفاوتی دارد که هر کدام می‌تواند برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید برای تبلیغات خود از سایزهای مختلف تخته شاسی استفاده کنید به کمک مجموعه آی آر چاپ می‌توانید سایزبندی مختلف را انتخاب کنید. سفارش آنلاین از طریق وب سایت آی آر چاپ امکان پذیر بوده و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول مورد نظر را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان ارسال کند.

 

انواع تخته شاسی؟

تخته­‌شاسی­‌ها معمولاً در انواعی مانند تخته شاسی چوبی، تخته شاسی طلقی، تخته شاسی طرح­دار، تخته‌­شاسی فانتزی، تخته شاسی شیشه‌­ای، تخته­ شاسی کلاسوری، تخته­‌شاسی کارتونی و ... ساخته می‌­شوند. نوعی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌­گیرد، تخته شاسی MDF است که توسط مجموعه irchap با کیفیت خوب و در طرح‌­های دلخواه شما ارائه می­شود.

باید عنوان کرد که جنس تخته شاسی از انواع مختلف بوده و به صورت کلی می‌توان گفت تخته شاسی دارای جنس سه لایه و یا فیبری، چوب‌های مستحکم و ام دی اف است که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود بوده و با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ تخته شاسی داشته باشید می‌توانید یک جنس مناسب را تهیه کنید. تخته شاسی که دارای جنس چوب‌های محکم است باعث می‌شود تا فرم دلخواه به خود گرفته و برای نمایش تصاویر به شکل ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اگر بخواهید از ام دی اف استفاده کنید قطعاً یک انتخاب عالی داشته‌اید چرا که خرید تخته شاسی ‌ام دی اف به عنوان محبوب‌ترین جنس در بین تخته شاسی شناخته می‌شود و دارای کیفیت بسیار زیادی است. اگر در بازار مدل‌های مختلف تخته شاسی را دنبال کنید می‌توانید به جنس‌های ام دی اف نگاه کنید که دارای طرفداران مخصوص به خود بوده و در بین افراد بسیار محبوب است.

 

تخته شاسی‌ ام دی اف

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تخته شاسی ‌ام دی اف از جمله محبوب‌ترین جنس‌های تخته شاسی محسوب شده که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ام دی اف به عنوان یک محصول چوبی شناخته می‌شود که دارای کیفیت بالا بوده و برای تابلوهای مختلف قابل استفاده است. ضخامت ام دی اف به صورت معمول 8 میلی متر در 16 میلی متر است و برای تخته شاسی می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر بخواهید برای خرید تخته شاسی اقدام کنید بهتر است به دنبال چاپ تخته شاسی ‌ام دی اف باشید چرا که ماندگاری بالاتری دارد.

جنس کاغذ استفاده شده در تخته شاسی دارای اهمیت است که از جمله کاغذهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به کاغذ مات، کاغذ ابریشمی و کاغذ متالیک اشاره کرد. مجموعه آی آر چاپ توانسته است با بهترین کیفیت تخته شاسی تولید کرده و برای مشتریان ارسال کند. تخته شاسی در ضخامت 8، 16 و 30 میل وجود داشته که قابل چاپ است و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.

 

عوامل تعیین کننده تخته شاسی

یکی از موارد حائز اهمیت در چاپ تخته شاسی این است که شما کیفیت تخته شاسی مناسبی را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در کیفیت تخته شاسی وجود داشته که می‌تواند برای خرید تعیین کننده باشد. عوامل زیادی در تعیین جنس تخته شاسی مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نصب و چسباندن کاغذ اشاره کرد. ابزار و وسایل مختلفی برای هم سطح کردن سطح ام دی اف در تخته شاسی وجود داشته که باید به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خرید تخته شاسی و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صیقلی تخته توجه نکنید این امر باعث می‌شود تا حباب بر روی کار نهایی شما ایجاد شود که قطعاً مورد رضایت مشتریان نخواهد بود. در این بین استفاده از چسب دو طرفه باعث می‌شود تا کیفیت نصب تخته شاسی افزایش پیدا کند. پس در هنگام خرید و نصب باید به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق و رضایت بخش داشته باشید.

 

جنس کاغذ تخته شاسی

در هنگام خرید تخته شاسی باید دقت داشته باشید که در مورد جنس کاغذی که می­‌خواهید استفاده کنید، تحقیق کنید. به طور معمول جنس کاغذ تخته شاسی از سه نوع کاغذ مات، کاغذ سیلک یا ابریشمی و کاغذ متالیک است. کاغذ مات و کاغذ ابریشمی دارای بافت هستند و به همین دلیل توانایی انعکاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نیستند. تفاوت این دو نوع کاغذ در این است که کاغذ ابریشمی دارای بافت منظم است و به همین دلیل مناسب نمایشگاه­‌ها و عکس­‌های آتلیه است. البته کاغذ مات هم برای تصاویر روی میز و دیوار و به طور کلی مکان­‌های پرنور مناسب است.

کاغذ متالیک به دلیل اینکه دارای بافت نیست، توانایی انعکاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از این نوع کاغذ می­‌توان در عکس­‌های اسپرت، عکس­های طبیعت و قاب شاسی­‌ها استفاده کرد.

موارد کاربرد تخته شاسی

همان طور که بیان شد چاپ تخته شاسی یک شیوه تبلیغاتی امروزی و مؤثر محسوب می‌شود که بسیاری از افراد و سازمان‌ها برای نمایش تصاویر و عکس‌های خود از این شیوه استفاده می‌کنند. تخته شاسی با توجه به قابلیت شخصی سازی که دارد به عنوان یک انتخاب مؤثر برای ادارات و ارگان‌های مختلف محسوب شده که مقرون به صرفه است. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تخته شاسی برای نمایشگاه‌های عکاسی، برندهای لباس و دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است و می‌تواند مؤثر باشد.

اگر شما به عنوان یک شخص بخواهید از انواع تابلوهای تزئینی استفاده کنید و یا عکس‌های خانوادگی و شخصی را به عنوان یک دکور در منزل خود قرار دهید می‌توانید چاپ تخته شاسی را در دستور کار خود داشته باشید. اگر بخواهید با یک هزینه معقول به سراغ یک طرح زیبا برای نمایش عکس‌های خود بروید قطعاً استفاده از تخته شاسی که از یک مجموعه مناسب انتخاب شده باشد بسیار دلنشین است.

هزینه تخته شاسی به چه صورت است؟

اگر بخواهید تخته شاسی را به صورت عمده برای مجموعه‌های مختلف کاری خود سفارش دهید قطعاً از تخفیف‌های مناسب و ویژه بهره‌مند خواهید شد اما اگر به صورت تکی به دنبال چاپ تخته شاسی هستید با توجه به نیاز شما می‌توان یک قیمت مناسب در نظر گرفت. در واقع بسیاری از افرادی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در زمینه هنری و عکاسسی فعالیت دارند از تخته شاسی برای نمایش تصاویر خود در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای این که بتوان یک قیمت مناسب در زمینه چاپ تخته شاسی اعلام کرد باید از ایده‌های ذهنی شما اطلاعات داشت.

به عنوان مثال تخته شاسی 30 در 30 دارای یک قیمت و تخته شاسی 50 در 100 دارای یک قیمت مختلف است که هر کدام با توجه به جنس به کار رفته در آن و نوع کاغذی که برای چاپ تخته شاسی استفاده می‌شود متفاوت بوده و می‌تواند تعیین کننده باشد. در این بین استفاده از یک مجموعه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک قیمت رقابتی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع چاپ تخته شاسی؟

 گاهی ممکن است برای تولید تابلوی مورد نظر، از روش چاپ مستقیم یا فلت بد بر روی تخته­‌شاسی هم استفاده شود که در این صورت، تصویر ایجاد شده با کیفیت بسیار مناسب­‌تری خواهد بود ولی ایراد این روش این است که امکان استفاده دوباره از تخته شاسی برای تصویر جدید وجود نخواهد داشت.

معرفی مجموعه آی آر چاپ

مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام چاپی است که سفارش شما را از طریق پنل به صورت کاملاً برخط ثبت کرده و پس از تکمیل مراحل آن که شامل طراحی، نظارت، چاپ و پشتیبانی پس از چاپ است محصول نهایی را درب منزل به شما تحویل می دهد. اگر بخواهید چاپ تخته شاسی را در یک مجموعه معتبر انجام دهید که دارای هزینه‌های رقابتی و تضمین کیفیت است می‌توانید از شرکت آی آر چاپ استفاده کنید.

این مجموعه با ثبت وب سایت خود به صورت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای رزومه‌ی مشخص بوده و فعالیت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما اگر بخواهید بنرهای مناسبتی داشته باشید و یا از کارت ویزیت‌های متنوع استفاده کنید قطعاً انتخاب مجموعه آی آر چاپ مناسب است چرا که وجود مشاوره رایگان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک خرید موفق و عالی داشته باشید.

چگونه اینترنتی تخته شاسی سفارش دهیم؟

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تخته شاسی این است که شما بتوانید یک مجموعه مناسب را برای خرید انتخاب کنید تا ضمن پرداخت هزینه، محصول نهایی را با تضمین کیفیت دریافت کنید. برای خرید تخته شاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید چرا که باعث می‌شود تا با مدیریت هزینه و زمان بتوانید یک محصول با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی تخته شاسی کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در 2 یا 3 روز کاری محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. برای تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

 

 

چاپ تخته شاسی 

 

چاپ تخته شاسی 

 

چاپ تخته شاسی 

 

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 5:07

پایه استند

یکی از سازه های نمایشگاهی که برای امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد پایه استند است که به دلیل خصوصیاتی مانند قابل حمل بودن، ارزان بودن و آسان بودن تعویض طرحی که روی آن نصب می شود، استقبال زیادی از آن می شود. پایه استند با نام استند بنر ایستاده هم در بازار ارائه می شود و انواع مختلفی دارد که معروفترین آن پایه استند ایکس است.

 

جنس پایه استند ایکس؟

پایه استند ایکس که به شکل حرف انگلیسی X ساخته می‌شود یکی از انواع پایه استند فلزی می‌باشد. پایه استند X  به صورت مورب بر روی زمین یا محل مورد نظر قرار می‌گیرد و بنری که طرح شما بر آن چاپ شده است، روی آن نصب می‌شود. جنس این سازه معمولاً از آلومینیوم است و شما می توانید از آن در ورودی نمایشگاه ها، داخل غرفه، روی سن در سالن مراسم، در ورودی مراسم عزا یا عروسی و ... استفاده کنید. سایز استند بنر ایستاده در اندازه‌های مختلفی انتخاب می‌شود و شما می‌توانید انواع مختلف آن را در irchap  سفارش دهید.

 

خرید اینترنتی پایه استند و بنر

irchap با ارائه خدماتی مانند چاپ استند تولد، چاپ استند تسلیت، چاپ استند فروشگاهی، چاپ استند نمایشگاهی، چاپ استند رومیزی، چاپ استند تبلیغاتی خیابانی و ... که به صورت چاپ استند فوری است، سعی کرده است که مجموعه کاملی از محصولات چاپی را برای نصب روی پایه استند برای مصرف کنندگان مهیا کند.

برای سفارش پایه استند یا سفارش چاپ بنر آن کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در ۱ تا ۳ روز کاری محصول خود را تحویل بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی پاسخگوی شما هستند.

محصول دیگری که از پایه استند کمی گران تر است ولی می تواند طرح شما را خیلی شیک‌تر و با استقامت بیشتری به نمایش بگذارد یک سازه نمایشگاهی به نام رول آپ است. در این محصول، طرح مورد نظر شما روی سولیت چاپ می شود ولی سولیت به صورت یک رول وارد یک سازه رولی می‌شود و با کشیدن آن، از درون سازه بیرون می آید و به راحتی توسط سازه رولی به حالت ایستاده در می آید. این محصول را می توانید از لینک مورد نظر به صورت آنلاین تهیه کنید.

شیوه‌های تبلیغاتی به شکل گسترده افزایش پیدا کرده است و آن هم به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سالیان اخیر بوده که مورد توجه افراد قرار گرفته است. در زمان‌های گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشته افراد انتخاب‌های محدودی داشتند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای مختلف و دستگاه‌های پیشرفته می‌توان از شیوه‌های تبلیغاتی نوین که تأثیرگذاری بیشتری دارد استفاده نمود.
استند به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی تبلیغاتی در جامعه امروزی تبدیل شده است که بسیاری از افراد برای فروشگاه‌های خود از چاپ استند استفاده می‌کنند. استند می‌تواند دارای انواع مختلف باشد و برای کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار بگیرید. ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد چاپ استند، پایه استند و استند خام مطالب مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

استند چیست ؟

استند به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی امروزی محسوب می‌شود که کاربردهای فراوان داشته و در همایش، سالن، فروشگاه، نمایشگاه و غیره قابل استفاده است. تنوع زیادی که در چاپ استند وجود دارد باعث شده است که این نوع از تبلیغات مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. استندها به صورت معمول برای غرفه آرایی در نمایشگاه‌های مختلف کاربردی است و می‌توان از استند برای معرفی محصولات فروشگاه در زمان‌های مختلف استفاده کرد. وجود دستگاه‌های پیشرفته باعث شده است تا بتوان طرح و رنگ بندی مناسبی به چاپ استندها داد.
استندها با توجه به ویژگی‌های که دارند باعث می‌شوند تا بتوان از آن‌ها برای نمایشگاه، فروشگاه و شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. به جرات می‌توان گفت که استند به دلیل به صرفه بودن و سطح تبلیغاتی وسیعی که نمایش می‌دهد مورد استقبال افراد قرار گرفته است. وجود پایه استند و تبلیغات درج شده بر روی آن به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی استندها را جا به جا کرد، در واقع قابلیت حمل آسان آن باعث شده است تا بسیاری از افراد برای تبلیغات خود از این شیوه استفاده کنند.


مزایای استفاده از استند چیست ؟

استندها به عنوان یک سازه مناسب برای تبلیغات مختلف محسوب می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به استند رول آپ، استند پلات، استند لمنیت و غیره اشاره کرد. استندها دارای قابلیت استفاده در محیط داخلی و بیرونی هستند که هر کدام به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می‌شود. برای مکان‌های عمومی و ایجاد برند خاص و نمایش آن برای عموم مردم استفاده از استند دارای اهمیت بوده و می‌تواند کارساز باشد.
قطعاً شما هم تا به امروز استندهای مختلف را مشاهده کرده‌اید و با توجه به نوع طرح و رنگ‌بندی آن جذب تبلیغات درج شده بر روی آن شده‌اید. چاپ استند اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود می‌تواند ماندگاری بالایی داشته باشد و در مقابل رطوبت و تغییرات آب و هوا واکنش مناسبی نشان دهد. طراحی و چاپ استند مناسب بر عهده شرکت‌های تبلیغاتی بوده و اگر از مواد درجه یک برای چاپ استند و قرارگیری آن بر روی پایه استند استفاده شود می‌تواند عمر زیادی داشته باشد. از جمله مزایای استفاده از استند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    استندها قابلیت قرارگیری در یک محیط داخلی و خارجی را دارا است
•    وجود انواع استندها باعث شده است تا با توجه به نوع چاپ آن بتوان در مراکز مختلف از آن استفاده نمود
•    استند رول آپ گردان از انواع استندهای موجود در بازار است که قابلیت چاپ دو طرفه داشته که تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد
•    وجود قیمت مناسب برای چاپ استند باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد
•    یکی از ویژگی‌های قابل ذکر برای استندها جا به جایی و حمل آسان آن است
•    طراحی استندها متنوع بوده و برای صاحبان کسب و کار یک امتیاز مناسب محسوب می‌شود
•    استندها را می‌توان در سایزهای مختلف چاپ و تهیه کرد که انعطاف پذیری زیادی دارد
•    با توجه به نوع فرم استند و ساخت قالب دلخواه می‌توان شخصی سازی های زیادی برای چاپ استند در نظر گرفت
•    انتخاب طرح استند و قرارگیری آن بر روی پایه استند بر عهده مشتریان است

پایه استند چیست ؟

افرادی که می‌خواهند مشتریان خود را به صورت هدفمند جذب کنند و به دنبال یک شیوه تبلیغاتی مناسب هستند باید توجه کنند که انتخاب پایه استند می‌تواند تأثیرگذار باشد. با توجه به تنوع موجود در بازار می‌توان از پایه‌های مختلف برای قرارگیری استند چاپ شده استفاده کرد. پایه استند دارای فرم‌های مختلف بوده و با توجه به نیاز مشتریان تعیین می‌شود. شما ابتدا می‌توانید پایه استند را انتخاب کرده و با توجه به تبلیغات خود به دنبال چاپ استند مناسب باشید.
انتخاب یک مجموعه مناسب برای چاپ استند بسیار مهم است چرا که استفاده از خدمات یک مجموعه معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که به نتیجه‌ی دلخواه دست پیدا کنید. آی آر چاپ یک مجموعه کامل و متخصص در زمینه چاپ انواع اقلام چاپی است که به صورت حرفه‌ای در حال فعالیت است. شما می‌توانید با خیال راحت چاپ و طراحی استند خود را به این مجموعه واگذار کنید. با توجه به طرح پایه استند خود می‌توانید یک طرح مناسب را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.


آشنایی با انواع استندها

همان طور که بیان شد استند به عنوان یک شیوه تبلیغاتی امروزی محسوب می‌شود که برای تبلیغ در سالن‌های مختلف و نمایشگاه‌ها کاربرد دارد. استند می‌تواند به صورت چندوجهی، عمودی و استوانه‌ای باشد و کاربردهای یک بیلبورد تبلیغاتی را دارد. استندها با توجه به فرم آن می‌تواند انعطاف پذیر باشد و در انواع رول آپ، پاپ آپ، لایت باکس، بادبانی، رومیزی، کراس، سه پایه بوم و کانتر وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم داشت:


 استند رول آپ

یکی از استندهای انعطاف پذیر محسوب می‌شود که قابلیت چاپ استند به صورت دو طرفه در آن برقرار است. از ویژگی‌های استند رول آپ می‌توان به حمل آسان، نصب راحت و عدم اشغال فضای زیاد اشاره کرد. اگر بخواهید از یک مدل انعطاف پذیر برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید مدل ذکر شده برای شما مناسب است.

 

( چاپ رول آپ )


 استند پاپ آپ

این نوع استند دارای جنس فولاد یا پلاستیک بوده و نصب آسان دارد. اگر بخواهید پایه استند را به صورت کامل پوشش دهید استفاده از استند پاپ آپ مناسب است چرا که پس زمینه را به صورت کامل پوشش می‌دهد.


 استند کراس

چاپ استند بر روی پایه کراس به گونه‌ای است که از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است و در تمامی ابعاد وجود دارد. جنس استند کراس از آلومینیوم با فایبرگلاس است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. برای استند کراس توجه به استند خام دارای اهمیت است و می‌تواند در کیفیت مؤثر باشد.


 میز کانتر

میز کانتر به عنوان یک پیشخوان محسوب شده و برای فاصله گذاری مناسب نیز کاربرد دارد. میز کانتر با نام میز منشی نیز شناخته می‌شود و می‌تواند سطح روی میز را به صورت کامل بپوشاند. استفاده از میز کانتو برای برخی از مشاغل مناسب است.


استند لایت باکس

این نوع استند دارای قابلیت‌های متنوع بوده و به عنوان یک ابزار کلیدی برای دیده شدن تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس آن از چوب یا آلومینیوم بوده و در دو نوع بدون نور و با روشنایی در بازار وجود دارد.


توجه به طراحی گرافیکی استند :

اگر بخواهید در تبلیغات از شیوه چاپ استند به یک نتیجه مناسب دست پیدا کنید قطعاً باید به طراحی گرافیکی آن توجه کنید. طراحی گرافیکی مناسب که به روش اصولی و فنی انجام شود می‌تواند پیام شما را به دقت برای مشتریان ارسال کند. طرح نهایی چاپ استند دارای اهمیت بوده و با توجه به خلاقیت‌های ذهنی طراح می‌تواند به عنوان یک محصول لوکس شناخته شود. اگر بخواهید از یک طراحی کاملاً مناسب و تأثیر گذار استفاده کنید باید برای طراحی گرافیکی از یک مجموعه مناسب بهره بگیرید.
طرحی که می‌تواند برای مشتریان حائز اهمیت باشد این است که به فاکتورهای مختلف توجه شود. طراحی استند مناسب باعث می‌شود تا تأثیرگذاری کارهای تبلیغاتی افزایش پیدا کند. تصویرسازی مناسب و کیفیت اجرای کار دارای اهمیت است و برای افرادی که می‌خواهند از این شیوه مشتری‌های مورد نظر خود را جذب کنند دارای اهمیت است چرا که استند به عنوان یک شیوه تبلیغاتی مناسب محسوب شده که در فضای عمومی قرار دارد. مجموعه آی آر چاپ با داشتن یک تیم متخصص و قوی می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های مختلف و روانشناسی طراحی‌های مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.


مجموعه آی آر چاپ

آی آر چاپ به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام تبلیغاتی است که می‌تواند خدمات مختلفی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. اگر بخواهید طراحی و چاپ استند را به یک مجموعه معتبر و تخصصی واگذار کنید بهتر است به مجموعه آی آر چاپ نگاهی بیندازید چرا که تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ توسط این مجموعه متخصص انجام شده و پیگیری‌های لازم صورت می‌پذیرد.
استفاده از خدمات یک شرکت تخصصی و حرفه ای این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت و با یک قیمت رقابتی، محصول نهایی را دریافت کنید. تمامی خدمات و سفارشات به صورت آنلاین قابل انجام بوده و شما در صورت نیاز برای چاپ استند می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت آی آر چاپ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 5:05

چاپ روی شیشه و آینه

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

 

 

دستگاه چاپ روی شیشه UV

دستگاه چاپ UV مدت کوتاهی است که وارد صنعت نشر شده است ولی به دلیل استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV، صنعت چاپ را دگرگون کرده است و این قابلیت را دارد که روی هر سطحی مانند سنگ، چوب، فلز، پارچه، شیشه، پلاستیک و ... عملیات چاپ را با کیفیت و رزرولوشن بسیار بالا انجام دهد. رنگی که در این دستگاه استفاده می‌شود برخلاف روشهای دیگر با اشعه UV سازگار است و بعد از پاشیدن رنگ روی سطح مورد نظر، بلافاصله با تابش اشعهUV خشک می‌شود و با کمترین حرکت، بر روی سطح می‌چسبد. دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه فلت بد (flat bed) دارای سطح صافی است که شیشه یا سطح مورد نظر روی آن قرار می‌گیرد. این دستگاه در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. اندازه سطح این دستگاه در اعداد مختلفی بین ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر تا ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر طراحی شده است و ضخامت سطحی هم که می‌تواند روی ان چاپ کند، تا ۱۳ سانتیمتر قابل افزایش است. مجموعه irchap با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مدل های این دستگاه، توانایی چاپ روی شیشه تا ۶ متر مربع با ضخامت ۱۳ سانتیمتر را دارد.

 

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

 

چاپ روی شیشه سکوریت

با توجه به شکنندگی شیشه به طور معمول سعی می‌شود از چاپ روی شیشه سکوریت که مقاومت آن در برابر ضربه تا ۵ برابر بیشتر از شیشه معمولی است، استفاده شود. نکته دیگر این است که با توجه به امکان چاپ رنگ سفید که در دستگاه‌های چاپ  uv‌موجود است برای اینکه وضوح تصویر روی شیشه به بیشترین مقدار خود برسد می توانید پشت شیشه خود را سفید کنید و در طرف دیگر شیشه، طرح مورد نظر را چاپ کنید. ضمناً کیفیت چاپ این دستگاه موجب می‌شود که شما هر طرح دلخوهی را بتوانید به کمک آن روی شیشه خود چاپ کنید. استفاده از شیشه‌های چاپ شده در دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی، مصادیق فراوانی دارد که به چند مورد در ادامه اشاره می‌کنیم:

ویترین‌های فروشگاهی و نمایشگاهی

فضاهای ورزشی مانند شیشه رختکن بازیکنان، شیشه‌های اٌتاق سونا، شیشه‌های ورودی استخر جهت زیباسازی و جلوگیری از دید

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها، نرده‌های شیشه‌ای و حفاظ‌ها، پنجره‌های ساختمان، شیشه‌های بالکن ساختمان و ...

تندیس‌های هدیه، چاپ لوگوهای شرکت و ...

درب‌های شیشه‌ای طرحدار، دیوارپوش شیشه‌ای، شیشه‌های بین کابینت‌ها، میز شیشه‌ای و ...

شیشه درب اتاق عمل یا اتاق  I CU و CCU

 

چاپ روی آینه

در مورد چاپ روی آینه باید بدانید که به دو روش می‌شود این کار را انجام داد. یا شیشه آینه را قبل از گذاشتن در داخل قالب آینه برای چاپ بفرستید و بعد از آن قالب را سفارش داده و نصب کنید. روش دوم این است که از آینه آماده، شیشه را جدا کنید و برای چاپ بفرستید.

 

 

سفارش اینترنتی چاپ روی شیشه در irchap

برای چاپ روی شیشه از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. طرح چاپ روی شیشه در ابعاد و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی شیشه در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است. ابعاد شیشه، یکنواختی یا غیر یکنواختی طرح شما، رنگ استفاده شده، سکوریت یا غیر سکوریت بودن شیشه و ... از مواردی هستند که ممکن است بر قیمت چاپ روی شیشه شما تأثیرگذار باشد.

 

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 5:24

چاپ روی فلز

چاپ روی فلز در حال حاضر توسط ابزارهایی مانند تامپو و سیلک انجام می‌شود ولی محدودیتی که این ابزارها دارند این است که نمی‌توانند از رنگ های ‌متنوع پشتیبانی کنند و در ضمن کیفیت چاپ و رزولوشن آن‌ها نسبت به دستگاه‌های جدید پایین‌تر است. چاپ روی فلز uv روشی است که توسط دستگاه چاپ uv یا همان دستگاه چاپ فلت بد (flat bed) انجام می‌شود که دستگاه چاپ روی سطوح سخت است. این دستگاه در واقع دستگاه چاپ رنگی روی فلز است که روی انواع فلز اعم از گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و آهن کار چاپ را انجام می‌دهد. چاپ روی فلز کاربردهای متنوعی در حوزه چاپ تابلوهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، ابزارآلات، لوگوها و برچسب‌های فلزی دارد. در ادامه با ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

کاربردهای چاپ روی فلز

همانطور که گفته شد چاپ روی فلز کاربردهای زیادی دارد که بعضی از مهمترین مصادیق آنها را در ادامه می‌آوریم:

تبلیغات محیطی و تابلوهای اطلاع‌رسانی

خیلی از شهرداری‌ها و ادارات مختلف نیاز به تبلیغات محیطی دارند. چاپ بیلبوردها، تابلوهای ایستگاه اتوبوس و مترو، تابلوهای میادین و خیابان‌ها و همچنین تابلوهایی که سر در پاساژها، ورزشگاه‌ها و ... نصب می‌شوند، از پرکاربردترین چاپ‌ها در این حوزه هستند. پیشنهاد جالب به این ارگان‌ها این است که به کمک چاپ uv که توانمندی چاپ انواع تصاویر رنگی را با کیفیت بالا دارند، طرح‌های متناسب با هر کوچه، خیابان و میدان را پیاده کنند. برای مثال روی تابلوی نام هر میدان می‌توان تصویر متناسب با آن نام را چاپ کرد و یا تصویر هر شهید را روی تابلوی آن کوچه حک کرد. با توجه به اینکه تابلوهای مورد نیاز ارگان‌هایی مانند شهرداری تابلوهایی هستند که استفاده بلند مدت دارند، بهترین پیشنهاد برای این‌گونه ارگان‌ها استفاده از چاپ روی فلز است.

اطلاع‌رسانی در فضاهای داخلی

یکی از کاربردهای دیگر چاپ روی فلز استفاده از آن‌ها برای تهیه تابلوهای نامگذاری اتاق‌ها در داخل ساختمان‌ها است. برای مثال نام‌گذاری کلاس‌ها در مدارس، اتاق پزشکان در بیمارستان‌ها، اتاق‌های کارشناسان و مدیران در ادارات و ... به کمک این روش قابل انجام است. همچنین برای تهیه لوح معرفی ساختمان‌ها که معمولاً در ابتدای ورودی ساختمان نصب می‌شود و در مورد تاریخ ساخت، سازنده و اطلاعات دیگر ساختمان در آن نوشته می‌شود، بهترین گزینه استفاده از چاپ فلزی است. از آن جایی که این لوح‌ها به صورت بلند مدت استفاده می‌شود و اطلاعات آن هم تغییر نمی‌کند، چاپ فلز بهترین گزینه است.

تابلوهای نفیس، لوح‌ها و هدایا

بسیاری از مواقع برای چاپ آیات قرآن و یا جملات زیبا، طرح های ماندگار و ... از چاپ بر روی فلز استفاده می‌شود. در واقع به دلیل نیاز به ماندگاری این طرح‌ها و نوشته‌ها استفاده از چاپ روی فلزات گرانبها و یا لوکس می‌تواند پیشنهاد خیلی خوبی باشد. به این ترتیب این لوح‌ها گاهاً تا مدت زیادی مثلاً تا ۲۰ سال در نزد صاحبشان خواهد ماند. یکی از کاربردهای این تابلوها استفاده از آنها به عنوان هدیه به عزیزان است تا برای سالهای طولانی در نزد آنها با کیفیت عالی باقی بماند. پیشنهاد خوبی که در این حوزه برای شرکت‌ها و کسب و کارها در جهت برندینگ بهتر وجود دارد، چاپ لوگو به همراه اطلاعات ارتباطی کسب و کار بر روی فلز و الصاق آن به محصولات است. بدین ترتیب لوگو و اطلاعات ارتباطی شما تا سالها با مشتری خواهد ماند.

irchap.parsiblog.com/Posts/14/چاپ+روی+فلز+با+آی+آر+چاپ/

ابزار آلات

چاپ روی ابزارآلاتی که در حوزه صنعت، آموزش و ... استفاده می‌شود، یکی دیگر از کاربردهای چاپ روی فلز است. برای مثال برای درج خطوط مدرج روی خط‌کش‌های فلزی و کولیس‌ها نیاز به چاپ دیجیتال بر روی فلز به شدت احساس می‌شود. در واقع به دلیل نیاز به دقت بالا در وسایل اندازه‌گیری مانند کولیس، استفاده از چاپ UV بهترین گزینه است.

 دکوراسیون داخلی

استفاده از دیوارپوش‌های فلزی به خصوص در بخش‌هایی از منزل یا اداره که در معرض رطوبت یا ضربه قرار دارد، یکی از راه‌های زیباسازی دکوراسیون شما به همراه مقابله با رطوبت و مصون نگه داشتن بخش‌های مختلف منزل در مقابل رطوبت و ضربه است. با چاپ طرح‌های رنگی بر روی ورقه‌های فلزی می‌توانید دیوارپوش‌های زیبایی تا اندازه‌ ۲ در ۳ متر تهیه کنید و در محل مورد نظر نصب کنید. برای مثال در بخشی از منزل که گلدان‌ها قرار دارند می‌توانید یک دیوارپوش فلزی و ضد زنگ با طرح ساده و رنگ قهوه‌ای پر رنگ (‌به رنگ چوب) تهیه کنید تا بدین ترتیب هم دیوار را از رطوبت گلدان‌ و گل‌ها در امان نگه دارید و هم زمینه‌ای زیبا برای گلدان‌ها داشته باشید.

قیمت چاپ روی فلز

برای کاهش قیمت چاپ روی فلز چند توصیه را جدی بگیرید.  اول از اینکه بهتر است که از رنگ سفید در طرح خود استفاده نکنید چرا که این کار هزینه کار شما را بالاتر خواهد برد. برای داشتن طرح سفید بهتر است که رنگ فلز و زمینه اصلی چاپ، سفید باشد. نکته دیگر اینکه برای کاهش هزینه چاپ بهتر است تا می‌توانید تعداد نوبت های چاپ را کاهش دهید. برای مثال اگر ۴ قطعه ۵۰ در ۲۰۰ سانتیمتر دارید بهتر است یک طرح ۲۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر داشته باشید و هر ۴ قطعه را در یک نوبت چاپ کنید و بعد از آن به برش قطعه بزرگ بپردازید.

کار دیگری که باید انجام دهید تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کند این است که در هنگام خرید ورق دقت کنید که شکم نداشته باشد. در این صورت ممکن است در هنگام چاپ به مشکل برخورید و به کیفیت لازم نرسید. معمولاً در صورتی که ورق شما شکم داشته باشد تعداد رفت و برگشت‌های دستگاه چاپ UV توسط اپراتور زیاد می‌شود و در  نتیجه هزینه چاپ شما بالاتر خواهد رفت.

سفارش آنلاین چاپ روی فلز

برای چاپ روی فلز از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی فلز در طرح‌ها و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. ترجیحاً سعی کنید فایل‌های خود را با مد رنگی CMYK که مخصوص چاپ است، ذخیره کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید که در چاپ خود برجستگی موضعی داشته باشید، باید فایل لایه باز خود را در اختیار ما قرار دهید تا در مورد میزان برجستگی، بررسی‌های لازم صورت گیرد و هزینه‌های بیجا به شما تحمیل نشود. چاپ روی فلز در شرکت irchap به کمک دستگاه چاپ UV انجام می‌شود.

 ضمناً شما می‌توانید از خدمات در چاپ روی چرم، چاپ روی چوب و ام دی اف، چاپ روی پی وی سی و چاپ روی شیشه و آینه نیز بهره‌مند شوید. جهت تماس با ما می‌توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.


سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 5:23